Toon posts:

Eigen banners niet kunnen zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem:

Op mijn website maak ik gebruik van banners die bij tradedoubler vandaan komen en nog enkele eigen banners. Het geval is dat dat een tijdje goed gewerkt heeft, op een gegeven moment kon ik die banners niet meer zien, het lijkt wel of IE deze overslaat bij het maken van de pagina. Met Opera btw hetzelfde probleem.
Nu was het nog geen probleem want vanaf mijn laptop was alles nog prima, nu is het zo dat ook op mijn laptop om de een ofandere reden die banners niet meer te zien zijn. Ook niet met firewall en antivir op uit !

Zo is het updaten van mijn site nogal moeilijk omdat ik niet kan zien of een banner nou wel of niet juist weergegeven wordt (bij iig niet maar bij anderen en op school en afstudeeradres wel).

Weet iemand hier een oplossing voor?

OS = XP prof, met IE 6 en SP1

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
heb je toevallig een HOSTS file aangemaakt of kazaa lite geinstalleerd?
c:\(windows/winnt)\system32\drivers\etc zit ie in, uit m'n hoofd.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Op deze staat wel kazaa lite ja. en op mijn laptop toevallig ook... Wat te doen dan?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
in die hosts-file kijken en kijken of het adres van de bannerserver daarin staat en die verwijderen.
offtopic:
kijk ook even of adserver.tweakers.net en adserver.webads.nl erin staan, en haal die er ook uit. dit zijn bannerservers van tweakers.net en mogen niet geblockt worden.
Mja, het mag wel, maar dan mogen wij jou ook blocken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door blackd op 26-03-2003 21:25 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, het werkt :D

ennuh, ik heb die adservers van tweakers er ook maar ff uitgehaald ;) Maar dan moeten jullie wel voor leuke banners zorgen hoor :)