Iiyama MM904UT 19" problems

Pagina: 1
Acties:

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 22:00
Heeft er iemand ervaring met deze monitor?

Ik heb nu al mijn tweede (eerste is PERFECT omgeruild door Iiyama, kosteloos en bij mij op het werk, petje af daarvoor).

Zodra ik mijn beeld uitgelijnd heb, en zet hem uit en aan (met computer aan), dan is mijn beeld verschoven.

Links onderin maaktie geen mooie hoek met de monitor. is dus soort van naar binnen gevouwen, dat hoekje. In datzelfde links onderin istie vaag en wazig en de tekst staat links dichter bij elkaar dan rechts.

Iemand ervaring en/of oplossingen?

Ik heb het al op meerdere pc's en meerdere videokaarten geprobeerd. GF4 MX-440 4x en een Radeon 9700 Pro. Niet de minste kaarten lijkt me. Beiden zelfde "probleem".

Ik ga bijna denken dat deze monitor gewoon niet goed is. :( :( :(

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Moet de monitor niet even warm worden? Zie: monitor blijft in power safe/stand by mode staan

Wat niet duidelijk is, heb je bij beide schermen hetzelfde defect? Zo ja, misschien is er een sterk magnetisch veld aan de linker kant?

Na 5 minuten 'warm' draaien ook geen verbetering?

[ Voor 10% gewijzigd door garage op 26-03-2003 21:15 ]

Koop een taart en ga het vieren!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 22:00
Ja, bij beide monitoren hetzelfde probleem. Andere monitor was overigens nog brakker en dat erkende Iiyama ook en daarom die omruil garantie (binnen 3 jaar, hij was 2 weken oud).

En nee, er staat wel een tweede IIyama monitor naast, verder niets eigenlijk.