Toon posts:

nieuwe drivers ti4200 en overlay is constant bezet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een point of view 64mb ti4200. die werkte aardig met met de 30.82 drivers van nvidia maar met 41.09 met nview 2.0 werkt de mediaplayer opeens niet meer. Iets heeft in de nieuwe software dus de overlay in gebruik. maar wat? Ik dacht dat het NVkeystone was, maar na deze uitgeschakeld te hebben verandert er niets.
Iemand een idee? Thanx!

Edit:of moet ik juist ergens de overlay aanzetten (hoefde bij de oude drivers in ieder geval niet)?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 21:13 . Reden: nog meer vragen ]

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58
Welk besturingssyteem gebruik je? Heb je dualmonitor? Daar kan het namelijk ook aan liggen

Verwijderd

Topicstarter
windows XP pro. 1 monitor + TV. maar zoals ik al zei: het zit 'm denk ik in de nview software. Het werkte namelijk OK met 30.82 en 5 minuten later met 41.09 niet meer. Ik heb toen nog 30.81 terug gezet en toen werkte de mediaplayer weer. Mijn vermoeden is dus dat er ergens in Nview 2.0 een functie zit die de overlay in gebruik heeft. BTW hij draait in kloon modus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:25 ]

Verwijderd

Ik heb een Club3d ti4200 64 mb en de zelfde drivers (41.09).
Bij mij gaan de introfilmpjes van games zoals mafia en c+c generals erg traag,
en als ik een film op de tv wil kijken via nview, zie ik wel de mediaplayer, maar het stuk waar de film zou zijn is zwart op de tv?????

Probleem is niet de hardware, die zou het makkelijk aan moeten kunnen.
De software is niet goed, dus weet iemand welke drivers wel goed werken???

Is dus denk ik hetzelfde probleem als RiZE

[edit]
specs:
amd 1800+
512mb DDR
Club3d ti4200 64 mb
win xp pro
driver 41.09

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij mij werkt 30.83 OK. eigenlijk alles waar geen nview 2.0 in zit

Verwijderd

30.83? das wel een hele oude, maar eh, waar akn je die downloaden, want op de nvidia site staat alleen die 40.91 :(

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor. als je het pad naar de meest recente drivers volgt zie je links iets van winXP driver archive staan. hiers de link

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_archive

Verwijderd

ik denk dat ik aan een nieuwe bril toe ben, tnxs!!
Pagina: 1