Toon posts:

[MK trilogy] grafische kaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK :D dit keer goed...

Ja kheb de faq gelezen! :) mooi ding, maar behandeld dit probleem niet :(
Het spel laat zich gewoon installeren, is gemaakt voor Windows... In ieder geval voor '95 of '98. Compatibiliteitsmodus werkt niet :(.
Het probleem is dat het spel mijn grafische kaart niet herkent. Het werkt nog met een programmatje genaamd uvconfig.exe. Zelfs als ik een forced detection doe stopt ie vrolijk en geeft windows een foutrapportje.

Ik ben op de site van Midway Games geweest en deze herkent het spel niet eens meer in het archief... Dit is niet echt meer een optie dus :(

Weet nog iemand hoe ik dit spel aan de gang kan krijgen?
(zonder mijn grafische kaart te wisselen?! )

Verwijderd

wat is je grafische kaart? :P

Verwijderd

Waarschijnlijk een "nieuwe" kaart.

Het spel heeft waarschijnlijk Vesa Drivers nodig. aangezien die tegenwoordig ingebakken worden in de chip op de kaart worden de vesa drivers niet meer geupdated
Voor zover ik mij kan herrinneren was de Scitech Display Doctor een der beste VESA Driver plugin leveranciers... Maar jah, dat was rond 1998.

Waarschijnlijk zul je toch bij MidWay moeten zijn voor een Update voor je spel...

but correct me when i'm wrong.....

Verwijderd

Topicstarter
Mijn grafische kaart is een GeForce TI 4200, 128 MB geheugen.

Ik ga eens een mailtje sturen naar midway :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, als ik me niet vergis heeft VDMSound ook een VESA emulatie, mischien dat het daar mee ook mogelijk is... (link staat wel in de oude games onder XP faq ;))

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Je hebt een bestandje genaamd "univbe.drv" nodig en dan ook de goede versie die geschikt is voor Mortal Kombat Trilogy. Als je dit bestandje kopieert naar je
gamedirectory werkt het spel wel met nieuwe videokaarten. Heb zelf een
Geforce4 Ti4600 van Asus en alles werkt hier prima.(Windows 98)

Mocht je het bestandje niet kunnen vinden dan wil ik hem je wel mailen.

Suc6.
Pagina: 1