Toon posts:

problemen met LEGALE XP

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen; ik heb dringend jullie hulp nodig..

ik moest vandaag (vandaag was de laatste dag om activatie van WinXP te bewerkstelligen...) dus winXP activeren..(die is meegelevert met mijn nieuw gekochte PC)
nu had ik daar geen zin om (microsoft al je gegevens etc. geven terwijl je gewoon netjes alles hebt gekocht...)...
een vriend van me had een crack om activatie teniet te doen..
die werkte dus niet;
nu dus het probleem;
na aanzetten start de computer op tot opstartscherm XP; zo gauw hij besturingssysteem lanceert, gaat de computer uit en start opnieuw op..
deze cyclus blijft zich herhalen.....
windows XP zich zelf laten repareren helpt niets...
laatst werkende systeemconfiguratie terugzetten helpt ook niet..
via cd-rom booten en repair functie brengt ook het het gewenste terug....
kortom; is er nu niets anders te doen dan format c: ????
en als dit zo is;

is via opstartdiskette en fdisk nu (aangezien ik nu maar 1 partitie heb van 60 gb.) nu ook het bestandssysteem van NTFS om te zetten naar FAT32?????
(en dus ook mogelijk nieuwe partities maken..)

en als laatste; mocht ik over willen gaan naar windows 98 (wat toch altijd wel goed beviel); mijn systeem is vrij nieuw (+/- 4 maanden).... kan win 98 overweg met deze nieuwe hardware?!?!?/

sorry voor dit lange verhaal, maar hopelijk krijg ik veel tips en handigheidjes als antwoord....

in spanning verblijf ik,

systeem:
AMD XP 2400+
MSI KT4
512 mb DDR Ram
60 GB HD
128 mb Geforce 4 Ti4200 (AGP 8x)
soundblaster audigy
en toebehoren...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tja, jij hebt een crack gebruikt waardoor je windows nu in de soep is gelopen. Zo'n crack is illegaal, dus wij gaan je niet helpen bij het oplossen van problemen daarmee ;)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je activeert krijgt Microsoft niet al jouw gegevens, die hoef je zelfs nergens in te vullen. Wat jij bedoelt is registratie, en dat is niet verplicht ;).
Zoals SH007 al zegt is een crack gewoon illegaal, maar waarom zou je moeilijk doen? Met een crack kun je ook geen SP1 installeren, en met updates heb je ook meer problemen ;).

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En als je topic gesloten is is het niet de bedoeling dat je zomaar een nieuw topic aanmaakt.

Mail altijd even de mod die hem gesloten heeft, indien je het niet met de beslissing eens bent. In deze kwestie kan je mij mailen als je daar behoefte aan hebt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.