Toon posts:

[Win2k]Geen weergave van standaard windowsgeluiden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De standaard windowsgeluiden in win 2000, worden niet meer weergegeven.
Aantal voorbeelden zijn:

- Het muziekje bij het opstarten van windows - geen weergave
- het ontvangen van e-mail - OUtlook 2000, wordt alleen een standaard piepje weergegeven.
- geluiden bij foutmeldingen - geen geluidsmelding.

*het enige windowsgeluid wat je wel hoort is dat klikje als je een webpagina opent.

Het lijkt erop dat er helemaal geen geluiden meer worden weergegeven van windowsfuncties in win200.

Het geluid in games, muziek en multimedia doet het gewoon wel perfect??!

Ik weet niet de reden van dit plotseling wegvallen van windowsgeluiden, maar ik weet ook niet hoe ik het weer allemaal inschakel.

Iemand suggesties??!?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 18:35
Je moet eens in je configuratie scherm kijken een daar bij geluiden daar moet je namelijk een boel geluidjes in kunnen stellen kijk eens of ze het daar wel doen
Zo nee dan is er een mogelijkheid dat je .wav filetjes aan de wandel zijn gegaan :+

Verwijderd

Topicstarter
marrekau117 schreef op 26 March 2003 @ 22:47:
Je moet eens in je configuratie scherm kijken een daar bij geluiden daar moet je namelijk een boel geluidjes in kunnen stellen kijk eens of ze het daar wel doen
Zo nee dan is er een mogelijkheid dat je .wav filetjes aan de wandel zijn gegaan :+
Bij configuratie scherm --> geluiden en multimedia --> tabblad geluiden --> geluidsgebeurtenissen --

moet ik dan al die geluidsgebeurtenissen een naam geven? Kan namelijk uit een hele lijst kiezen (bij naam)

Onder de geluids gebeurtenissen staat schema aangegeven, waar men kan kiezen uit drie opties:

- geen geluiden
- windows standaard
- Utopia geluidsschema

En als die Wav files aan de wandel zijn gegaan, hoe kan ik die dan weer op orde krijgen, en wat veroorzaakt zoiets dat ze uberhaupt aan de wandel zijn gegaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand nog wat?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik kick deze, want ik heb hetzelfde probleem nu in Windows XP.

Mijn standaardgeluiden (van MSN, Windows, e-mail in Outlook 2003) doen het niet meer. Wél in de geluidsschema's in het config. scherm. Digitale uitvoer staat uit, en ik heb het probleem op beide geluidsdevices. (Audigy en onboard sound).

MP3, spel-geluid enz. werkt allemaal wél.

Snap er dus zeg maar, niks van. :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1