Toon posts:

[IE] Geen verbinding, maar kan wel pingen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis heeft een vaag probleem met explorer. Er is wel verbinding met het internet en via ping zijn ip adressen wel te bereiken. maar in explorer wordt de pagina niet geopend.

Naar mijn idee staan de instellingen goed. Het zelfde als hier bij mij thuis.
Heeft iemand zo een idee wat het zo kunnen zijn ???

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
welk os?
dns instellingen staan goed?
misschien is dit het?

[ Voor 54% gewijzigd door blackd op 26-03-2003 20:18 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Wat gebeurt bij: ping www.yahoo.com ?

Verwijderd

Topicstarter
os is windows me
en volgens wanadoo de provider staan de dns nummers goed

Verwijderd

Welke explorer?
Deinstaleer eens en download de nieuwste versie.

Verwijderd

Probeer dan eens een andere site te benaderen, en een algemene site, neem bijv. www.telegraaf.nl eens op naam te pingen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het pingen ook al met sites gedaan
gaat ook wel goed.. tjee explorer weet ik zo niet uit mijn hoofd. ik zal er eens een nieuwe opzetten ja.

ik lees ook dat stukje (link) van blackd. maar dan zou ik in het register dingen moeten verwijderen. maar ik weet dan niet precies wat met dat winsock verwijderd moet worden.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik lees ook dat stukje (link) van blackd. maar dan zou ik in het register dingen moeten verwijderen. maar ik weet dan niet precies wat met dat winsock verwijderd moet worden.
Dat gaat over Win98, niet over ME.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
hmmm jammer dus dat kan het niet zijn :(

Verwijderd

um misschien stom hoor, maar draai jij toevallig een firewall?? misschien dat die bepaalde informatie over een poort negeert.

Verwijderd

Topicstarter
nee er is daar geen firewall

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ook in de SA FAQ staat er een (ander) stukje over welk dus eigenlijk maar eens moeten worden geconsolideerd. Geen verbinding in IE, maar je kan wel pingen (oftewel: wat is New.Net)?

Probeer die tips van Enforcer dus ook even :)

Ik pas trouwens je topictitel even aan, "Vaag explorer " zegt helemaal niets over wat er aan de hand is, en daarnaast scheelt het tegenwoordig erl erg weinign maar toch is de explorer niet hetzelfde als de Internet Explorer ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

word er iets gedaan met internet delen ??
Pagina: 1