Toon posts:

[XP home]Geen internet verbinding via netwerk...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een paar dagen geleden Windows XP home geinstaleerd en de drivers voor mijn Wlan netwerk kaartje geinstaleerd. alles werkte goed en snel. Maar ik sloot mijn pc verkeerd af. de uitknop indrukken tijdens het afmelden |:( |:( |:( En toen ik daarna weer opstarte had ik geen verbinding. Als ik bv inlog bij MSNM dan krijg ik meteen een foutmelding dat ik niet ben aangesloten op internet....

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Ik weet niet wat je wilt bereiken met deze mededeling ;) maar misschien is het handiger als je er een vraag bij zet.

Zet er dan ook meteen bij wat je al hebt geprobeerd etc.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

ik kan hier helemaal niks mee je zult wat gegevens moeten geven van je netwerk

check of je netwerk kaart nog steeds goed is geinstalleerd of alle intellingen nog goed zijn enz.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
Het lijkt er voor mij op dat je netwerkkaart je instellingen kwijt is misschien even verwijderen en weer op nieuw instaleren kan helpen. Ook kan het op nieuw instellen van je ip adres de oplossing zijn.

Verwijderd

Topicstarter
vleppyniles schreef op 26 March 2003 @ 22:20:
Ik weet niet wat je wilt bereiken met deze mededeling ;) maar misschien is het handiger als je er een vraag bij zet.

Zet er dan ook meteen bij wat je al hebt geprobeerd etc.
ik wil berijken dat ik weer kan internetten.
marrekau117 schreef op 26 maart 2003 @ 22:43:
Het lijkt er voor mij op dat je netwerkkaart je instellingen kwijt is misschien even verwijderen en weer op nieuw instaleren kan helpen. Ook kan het op nieuw instellen van je ip adres de oplossing zijn.
opnieuw ip adres instellen lijkt me niet. Dat heb ik nooit gedaan. Toen ik windows had geinstaleerd hoefde ik alleen de drivers te instaleren en alles deed het.
Ik probeer zo wel opnieuw te instaleren

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

ik denk dat je beter ff de faq kunt lezen daar staat namelijk in hoe je het in moet stellen (er voor 99% iets fout gegaan met je instellingen en die moet je weer ff verbeteren.)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Pagina: 1