nokia 6310 en plantronics m1000 bluetooth probleem

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok ik heb een 6310 met een plantronics m1000 bluetooth set. Nu kan ik deze aansluiten en dan werkt hij ook maar na 30seconden verbreekt hij automatisch de verbinding met de headset. Het lijkt mij dat dat niet de bedoeling is, ik kan in de handleiding hier niks over vinden, weet iemand misschien hoe ik dit probleem op kan lossen?

Alvast bedankt!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Ik *Denk* dat je het probleem in je telefoon moet zoeken. Dat die om de een of andere reden (stroombesparing :? ) de verbinding verbreekt bij geen activiteit....

• StephaN900
  • Niet online
hmm zal zo eens even zoeken in de handleiding van de telefoon

Verwijderd

Combinatie 6310 + Parrot CK3000 (bluetooth) carkit kent dit probleem niet. En de 6310 gebruikt de parrot gewoon via het headset profiel, net zoals hij waarschijnlijk die plantronics headset gebruikt.

Wordt de verbinding ook verbroken als je aan het bellen bent ?

Bij combinatie van een T68i met parrot carkit wordt de bluetooth verbinding namelijk ook verbroken, maar zodra er een gesprek binnenkomt wordt die weer opgebouwd. Alleen kan een 6310 dat niet geloof ik, dus dat zal de verklaring niet zijn.

• StephaN900
  • Niet online
ja hij verbreekt hem niet als je zeg maar gelijk voor die 30sec gaat bellen. Maar ja daar heb je ook niet zoveel aan hij maakt ook niet weer automatisch verbinding daarna..