Heb ff het volgende probleem.
Ik heb hier in een oud P2 systeem (Aopen AX6BC BX mobo, nieuwste BIOS)
de hdd veranderd, van een 5GB Quantum naar een 60GB Barracuda 4.
Ik probeer Win2k Server te installeren maar de installatie gaat echter niet vlekkeloos.
Soms kan ik wel tijdens de install de nieuw aangemaakte partitie formateren, soms zegt ie dat de disk niet lekker is. De 2e keer gat het meestal wel goed, maar dat krijg ik een BSOD met de veel voorkomende "INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE".
Verder dan dit komt ik echter niet
Opstarten in Safe mode gaat wel weer goed.
Harddisk is 100% oke, uitgebreide DFT gerunt en disk was perfect, de schijf komt ook uit een pc die ik ook altijd gebruikte.
BIOS had ik dus geupdate, maakte niks uit.
Het leuke is dat Linux MDK9 wel normaal werkte, want dit had ik er namelijk eerst opstaan
Ik heb hier in een oud P2 systeem (Aopen AX6BC BX mobo, nieuwste BIOS)
de hdd veranderd, van een 5GB Quantum naar een 60GB Barracuda 4.
Ik probeer Win2k Server te installeren maar de installatie gaat echter niet vlekkeloos.
Soms kan ik wel tijdens de install de nieuw aangemaakte partitie formateren, soms zegt ie dat de disk niet lekker is. De 2e keer gat het meestal wel goed, maar dat krijg ik een BSOD met de veel voorkomende "INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE".
Verder dan dit komt ik echter niet
Opstarten in Safe mode gaat wel weer goed.
Harddisk is 100% oke, uitgebreide DFT gerunt en disk was perfect, de schijf komt ook uit een pc die ik ook altijd gebruikte.
BIOS had ik dus geupdate, maakte niks uit.
Het leuke is dat Linux MDK9 wel normaal werkte, want dit had ik er namelijk eerst opstaan