Ik heb al een tijd lang een raar probleem. Bij veel spellen (o.a. Generals, UT2k3, Splinter Cell) word mijn scherm meteen bij het begin, of op een willekeurig moment tijdens het spelen, helemaal zwart. De muziek gaat dan nog wel pak-em-beet 10 seconden door, waarna m'n hele PC hangt en ik een harde reset nodig heb om 'em nieuw leven in te blazen. Ik heb al op verschillende forums en op google gezocht naar het probleem, zonder suc6 
Mijn systeem specs zijn:
Voeding: NoName 250W
Moederbord: ECS K7S6A
Geheugen: 256MB Dane-Elec + 64MB M-Tec
CPU: Duron 1200
Videokaart: Club3D Radeon 8500 pro (64MB 275x275)
Geluid: Terratec DMX X-Fire 1024
Ik draai voor m'n Radeon nu de nieuwe Omega 2.4 drivers, maar ik heb ook al Catalyst 2.3 t/m 3.2 geprobeerd, allemaal zonder succes.
Het enige waar ik zelf nog op kon komen was dat het aan de voeding zou kunnen liggen, maar wat ik dan weer vreemd vind is dattie dan eigenlijk gewoon meteen zou moeten resetten en niet zo raar zou moeten crashen.
Mijn systeem specs zijn:
Voeding: NoName 250W
Moederbord: ECS K7S6A
Geheugen: 256MB Dane-Elec + 64MB M-Tec
CPU: Duron 1200
Videokaart: Club3D Radeon 8500 pro (64MB 275x275)
Geluid: Terratec DMX X-Fire 1024
Ik draai voor m'n Radeon nu de nieuwe Omega 2.4 drivers, maar ik heb ook al Catalyst 2.3 t/m 3.2 geprobeerd, allemaal zonder succes.
Het enige waar ik zelf nog op kon komen was dat het aan de voeding zou kunnen liggen, maar wat ik dan weer vreemd vind is dattie dan eigenlijk gewoon meteen zou moeten resetten en niet zo raar zou moeten crashen.