Toon posts:

Hoe open ik GI files zonder branden???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een paar GI files op me pc. Nu las ik op sites dat dit dvd images waren die je dus moest branden op een DVD-R. Dit heb ik echter niet dus vroeg ik me af of je deze ook op een manier kon extracten of mounten, deamon tools lukt niet.

Het zijn 3 files waarvan 1 file heel klein is. Ik las op sites dat dit een soort cue file is en als je deze opent in een brandprogramma, dat ie dan automatisch de volgende 2 files (allebei rond de 2 gig) 'aan elkaar' brand. Nu kan ik de 2e file wel mounten maar dit heeft dus geen nut omdat file 2 en 3 eigenlijk bij elkaar horen dus nu krijg je vet veel errors.

Is er dus een progje om deze files toch samen te mounten? Of om te zetten naar een ISO of BIN?

Verwijderd

je kan toch met Deamon Tools toch een cue file kiezen? dat zou dan toch moeten werken? :?

want als een brand programma alleen maar naar de cue file kijkt en aan elkaar plakt, dan moet deamon tools dat toch ook doen :?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 18:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee er zit geen cue file bij, je snapt het niet helemaal volgens mij :) Ik heb hier 3 files die bij elkaar horen:

OUT-MG~1.GI (2 kb)
OUT-MG~2.GI (2 gig)
OUT-MG~3.GI (2 gig)

nu is de 1e file een soort cue file maar je kan hem dus nie gebruiken in deamon tools

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:54
al es gezochot op google voor GI viewer?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Topicstarter
M1lamb3r schreef op 26 March 2003 @ 18:56:
al es gezochot op google voor GI viewer?
dat bestaat dus niet :'( Ik denk dat dit echt niet anders op te lossen is dan de image te branden met een dvd brander, die ik dus niet heb :( 4 gig voor nix gedownload...

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:31

Ryceck

Constants and Variables

Hmmzz... dit ziet eruit als iemand die deze heeft: Metal_Gear_Solid_2_PC-Outcast...

Heeft blijkbaar nog nooit een dvd-image gezien en heeft zich ook nog nooit afgevraagd waar de OUT-MGS1.NFO voor dient.

Niet hier vragen, valt onder warez volgens mij. Lees de NFO

edit:

Ik zie het probleem al je hebt de verkeerde gedownload. :)
Je moet de orginele release hebben niet de DVD-R release.

bron:Nforce.nl
note: this is the stripped version that fits on dvd5
u haveto do full install in order to play it
half install will not work
if u want the full game get the dvd9 iso we released
earlier today !

slotje dus aub :)

[ Voor 35% gewijzigd door Ryceck op 26-03-2003 20:55 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Pagina: 1