Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SilentPC AcoustiPack Animo

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• RagingRaven
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-11 10:05

RagingRaven

As Raging as A Raven

Topicstarter
De reden dat ik deze topic open is het volgende, ik heb sinds kort een oud PIII systeempje omgetoverd naar een webservertje, maar nou maakt ie nogal veel herrie om hem ook 's nachts te laten draaien.
Ik ben dus op zoek gegaan naar geluidsreductie platen, matten enz.
Ik kwam toen op de site van silent pc shop en kwam de acousti pack tegen, en deze leek mij zeer geschikt.
Er zijn 2 pakketten: de deluxe voor 69 euro en de standard voor 39 euro.
Verder hebben ze nog meer geluidsreductie producten en zelfs een hele AcoustiCase

Nou heb ik op het moment niet zo heel veel geld en ik dacht dus misschien is er wel een inkoopactie, maar ik kon deze nergens vinden (ook niet voor een vergelijkbaar product).
Zelf heb ik btw nog nooit meegedaan aan een inkoopactie, en ben dus zeker ook niet de persoon om er een te organiseren, maar misschien zijn er mensen die ook intresse hebben en wel een inkoopactie willen starten.

Ik zou hier graag jullie reacties op hebben, en eventueel alternatieven

links:
Hoofdsite van Silent pc shop
Acousti Pack page
Acousti Case page

It's all writen in the book of rage

Verwijderd

IA's Mogen niet meer, eventjes FAQ lezen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 20:59

JT

VETAK y0

Daarnaast vind ik het best wel ERG duur.

Edit: waar staat trouwens dat het niet meer mag ? De IA policy staat nog steeds als sticky boven in MED.

[ Voor 58% gewijzigd door JT op 26-03-2003 18:07 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39
IA's mogen idd niet meer, komt binnenkort een MED van.
Kon je niet weten RagingRaven :)

Dit topic is gesloten.