Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
zo koud mogelijk! zolang er maar geen condensvorming optreedt natuurlijk. ik zou zeggen: een graad of 8 moet wel kunnen.
Je kan de minimale en maximale condities waarin je harde schijf zou moeten werken denk ik wel opzoeken. Kijk eens op de website van de fabrikant, daar vind je vast wel iets over de minimale temperauur.
Overigens kan je een PC best in een kamer neerzetten met een temp van 5 graden. Ik denk dat hitte een groter probleem is.
Overigens kan je een PC best in een kamer neerzetten met een temp van 5 graden. Ik denk dat hitte een groter probleem is.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
dan moet ik de pc gaan isoleren.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 17:50:
zo koud mogelijk! zolang er maar geen condensvorming optreedt natuurlijk. ik zou zeggen: een graad of 8 moet wel kunnen.
maar de bedoeling is wel dat hij 24/7 werkt
[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 26-03-2003 17:52 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
als het daar vochtig is heb je geen keus, wat de temperatuur ook is. ik bedoelde alleen: als het een beetje vochtig is, wordt het alleen link bij 5 graden of lager, ivm dauw (ja, serieus, in stilstaande koude lucht zit veel vocht).
dat doet er niet toe. is alleen maar beter, daarmee voorkom je eventuele roestvorming en de harde schijfmaar de bedoeling is wel dat hij 24/7 werkt
Verwijderd
sja het kan idd zo laag mogelijk, maar dan moet er gewoon een niet te vochtige lucht zijn...
simpel... toch?
simpel... toch?
Verwijderd
Als je pc-tje 24/7 draait zal condens nooit een probleem zijn. De pc zal dan altijd warmer zijn dan de omgeving. In normaal nederlands, geen condensatie in je pc.Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 17:54:
[...]
als het daar vochtig is heb je geen keus, wat de temperatuur ook is. ik bedoelde alleen: als het een beetje vochtig is, wordt het alleen link bij 5 graden of lager, ivm dauw (ja, serieus, in stilstaande koude lucht zit veel vocht).
[...]
dat doet er niet toe. is alleen maar beter, daarmee voorkom je eventuele roestvorming en de harde schijf
Pagina: 1