Iemand een mening? Ik ga namelijk mijn systeem eens opnieuw op punt zetten, met ondermeer wat extra diskspace.
Als OS gebruik ik Windows 2000. Machine voornamelijk in gebruik voor Internet, MP3 opslag, foto opslag en bewerking, enz....
Nu ga ik 3 schijven in dienst stellen. Maxtor 20 giga 7200 rpm, alsook 2 nieuwe IBM's van 45 giga elk 7200 rpm. Als geheugen heb ik 396 Mb zitten, PC is een Pentium III 450.
Nu dacht ik. Windows met programma's op de Maxtor als één partitie van 20 giga. En de 2 andere schijven als D & E met partitie van 45 giga elk. Alles geformateerd als NTFS natuurlijk.
Op de D zet ik dan misschien Windows Swap.
Misschien hou ik nog ergens een Giga aan de kant voor Linux.
Wat denken jullie? Of zouden jullie de indeling anders aanpakken?
thanks, voor tips & advies
Als OS gebruik ik Windows 2000. Machine voornamelijk in gebruik voor Internet, MP3 opslag, foto opslag en bewerking, enz....
Nu ga ik 3 schijven in dienst stellen. Maxtor 20 giga 7200 rpm, alsook 2 nieuwe IBM's van 45 giga elk 7200 rpm. Als geheugen heb ik 396 Mb zitten, PC is een Pentium III 450.
Nu dacht ik. Windows met programma's op de Maxtor als één partitie van 20 giga. En de 2 andere schijven als D & E met partitie van 45 giga elk. Alles geformateerd als NTFS natuurlijk.
Op de D zet ik dan misschien Windows Swap.
Misschien hou ik nog ergens een Giga aan de kant voor Linux.
Wat denken jullie? Of zouden jullie de indeling anders aanpakken?
thanks, voor tips & advies