[CCNA] discount voucher toets ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 00:41
Zo, ik hoop dat ie hier goed staat, tis niet echt een onderwerp dat goed in een hokje te duwen is.. here goes..

Ik ben bezig met een CCNA (cisco) cursus, op 't ROC van Amsterdam. De 4 semestertoetsen zijn allemaal goed doorlopen, en we willen dus naar het 'echte' examen gaan. Dat moet bij een speciaal examen bedrijf, en kost (dacht ik) zo'n 130 euro. Alles goed en aardig, maar nu blijken we dus in aanmerking te komen voor een kortingscoupon (50% korting) best aardig dus.
Dit was al eerder bekend, en de voorwaarde zou zijn dat we alle 4 de semester toetsen met 70% af zouden ronden (in 1x). We zijn echter halverwege de cursus overgestapt van versie 2.1.2 naar 2.1.4. En nu blijken de eisen veranderd te zijn: een aparte voucher toets, waarvoor we ook weer 70% moeten halen.
Nu is er blijkbaar niets bekend over deze toets op het net? Ik kan nergens ervaringen vinden of iets dergelijks?
Heeft iemand deze toets al eens gemaakt? en zo ja: welke stof word er behandeld? en word dit op dezelfde manier gedaan als in de semester toetsen? is het nivo net zo hoog?

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Je kunt nergens iets vinden???

damn dan moet ik zeker 1 of ander geheime backdoor op GOT gevonden hebben....er stond iets als "search" ofzo (kan ik me nog herinneren)

"Er zijn ongeveer 171 resultaten, verdeeld over 12 pagina's.
Er is gezocht op: ccna"

what is your major malfunction???

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-08 20:15
It-er schreef op 26 March 2003 @ 17:05:

damn dan moet ik zeker 1 of ander geheime backdoor op GOT gevonden hebben....er stond iets als "search" ofzo (kan ik me nog herinneren)

Lezen is ook een vak :Y)

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 00:41
It-er schreef op 26 March 2003 @ 17:05:

Mag ik u er allereerst op wijzen dat ik dit niet echt een heel terechte 'UTFS' flame vind? Ik heb weldegelijk alle zoekmogelijkheden gebruikt (voor zover ik daarover beschik uiteraard).
Ik vermoed dat u over het feit dat het hier slechts gaat om de 'vouchertoets' heen heeft gelezen. Als dit het geval ik zou ik u vriendelijk willen verzoeken mijn posting nogmaals te lezen en dit keer te komen met een constructieve reply, of misschien weg te blijven.
Qualification Requirements (Versions 2.1.3 and later of the CCNA curriculum)

Instructors and Students:
- Instructors and students must receive a score of Proficient or higher on the CCNA 4Voucher exam. This is an optional exam that is not required for graduation. Please note, in version 2.1.3 this exam is the CCNA 4 Chapter 9 exam.
- Scores must be verified by the Academic Assessment System (AAS).
- There are currently three versions of the CCNA 4Voucher exam. Instructors and students must receive a score of Proficient on one of the three exams. Each exam may only be taken once.
dit zijn de qualification requirements voor het voucher exam. Ik heb ze van de cisco site geplukt. Maar dit zegt niet echt veel over de inhoud van de toets

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-08 20:15
vlabakje schreef op 26 March 2003 @ 17:19:
[...]

Als dit het geval ik zou ik u vriendelijk willen verzoeken mijn posting nogmaals te lezen en dit keer te komen met een constructieve reply, of misschien weg te blijven.

[...]
_/-\o_

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
vlabakje schreef op 26 March 2003 @ 17:19:
[...]

Mag ik u er allereerst op wijzen dat ik dit niet echt een heel terechte 'UTFS' flame vind? Ik heb weldegelijk alle zoekmogelijkheden gebruikt (voor zover ik daarover beschik uiteraard).
Ik vermoed dat u over het feit dat het hier slechts gaat om de 'vouchertoets' heen heeft gelezen. Als dit het geval ik zou ik u vriendelijk willen verzoeken mijn posting nogmaals te lezen en dit keer te komen met een constructieve reply, of misschien weg te blijven.
wél zo'n "geleerde" taal uitslaan en bijna CCNA-er zijn/willen worden, maar iets simpels opzoeken door bijv. ff te googlen kan meneer niet.

8)7 :Z

EDIT:

http://cisco.netacad.net/...sessionid=a2u83ltfz1.t13L?

2 sec. zoeken

moet je natuurlijk wel eerst ff inloggen...anders werkt 't niet

[ Voor 20% gewijzigd door It-er op 26-03-2003 23:11 ]

what is your major malfunction???

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
It-er schreef op 26 March 2003 @ 22:54:
[...]

wél zo'n "geleerde" taal uitslaan en bijna CCNA-er zijn/willen worden, maar iets simpels opzoeken door bijv. ff te googlen kan meneer niet.

8)7 :Z

EDIT:

http://cisco.netacad.net/...sessionid=a2u83ltfz1.t13L?

2 sec. zoeken

moet je natuurlijk wel eerst ff inloggen...anders werkt 't niet
404
Pagina: 1