[XP] ingebouwde brandfunctie ->Hoe heet brander in verkenner

Pagina: 1
Acties:

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Waarschijnlijk een hele simpele vraag (hoop ik eigenlijk) maar ik heb met behulp van GOT eindelijk mijn ingebouwde brandfunctie terug in XP (Drie dingetjes veranderen in je register) maar nou staat in verkenner nog gewoon:
Cd-rom-speler bij e, f en g (e=speler, f=brander en g=virtual clone drive)
Nou dacht ik toch dat er dan bij f moest staan: Cd-rw station of zoiets
Of heb ik het mis? Als ik dat mis heb en er staat bij iedereen gewoon Cd-rom-speler, kan ik dat dan zelf veranderen in een andere naam?
De brandfunctie werkt goed, het tabblad opnemen is weer terug onder eigenschappen etc. dus dat is allemaal goed.

P.Duh! lekker puh!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 10:40
Het ligt misschien aan mij, maar ik snap niet zo goed wat het probleem is eigenlijk?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hij heet hier inderdaad CD-RW-station, maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Wellicht kun je even je register doorkijken of ergens de naamgeving staat (gewoon op de huidige naam zoeken, en kijken of je het kunt aanpassen :).

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Bij mij staat er gewoon een CD-rom speler, ondanks dat het een brander is. Niet echt netjes vindt ik (vergis me nog weleens welke welke is). Vogens mij ligt het eraan welk merk en type brander je hebt of CD-rom komt te staan of CD-RW.

[ Voor 28% gewijzigd door Ruzor op 26-03-2003 16:56 ]

[This is what you get when you mess with us]

• pduh
Probleem is een groot woord maar er staat dus voor f (de brander)
Cd-rom-speler
en ik zou graag willen (ivm andere personen die willen branden op mijn computer en dan wel zo simpel mogelijk->gewoon naar f slepen) dat er voor f komt te staan:
Cd-rw station
of zoiets
Direct CD of InCD is ook een optie natuurlijk maar dan moeten ze wel zo'n CD formateren etc.

P.Duh! lekker puh!

• pduh
In het register kan ik het niet vinden.
/edit/
Ruzor (tja beeldscherm liet niet meer zien, vandaar dat ik dacht wat een lange naam)
/edit/
Off with his head man-> (wat een lange naam man!) zie de reply boven je, niet iedereen heeft dat dus en jij vergist je dus ook wel eens. Als ie nou anders zou heten had je dat probleem niet gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door pduh op 26-03-2003 18:14 ]

P.Duh! lekker puh!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

De naam is Ruzor :) en inderdaad ik zou het ook anders willen zien omdat ik me nog weleens vergis...weet iemand een oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door Ruzor op 26-03-2003 17:12 ]

[This is what you get when you mess with us]

• pduh
Niemand een oplossing? Met cloneDrive kun je wel een andere naam krijgen (virtual clonedrive) en dan dacht ik dus, dan moet het ook kunnen met je brander of is dat wat kort door de bocht?

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1