Toon posts:

Voordeel upgraden naar RIVA TNT2 M64?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje.

Ik heb een Celeron 433, 128 mb sdram. Daar zit een ATI rage pro 8mb (AGP 2x) onboard videokaart in.

Denk je dat het veel gaat uitmaken kwa snelheid als ik er een RIVA TNT2 M64 (32mb) inzet. Deze kaart zou dan in een PCI slot komen omdat ik helaas geen AGP slot heb.

Ik heb de faq gelezen en de search gebruikt, maar kom er nog niet uit.

Alvast bedankt. :)

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Hangt er vanaf waar je 'm voor wilt gebruiken.........

Beeldkwaliteit (2d) is van de ATI een stuk beter.

[ Voor 37% gewijzigd door MadMax op 26-03-2003 16:34 ]

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

mm, ik denk dat je beter af bent met een el-cheapo geforce4 mx....

verder, is dit niet iets? Ik weet niet of het voor volledige systeem upgrades is maar toch: ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 4

[ Voor 62% gewijzigd door Glashelder op 26-03-2003 16:36 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Uhm ik zou nooit never een TNT2 m64 kopen zonde man... kijk op zijn minst voor een normale TNT2 met 128 bits dus...

Maar waarom geen GF2 kost ook geen krent meer en zal het aardig doen op je systeem

Verwijderd

Topicstarter
Dat word dus geen TNT2 m64 ;) en bedankt voor de snelle reacties.

Verwijderd

In 3D aplicaties zou het er waarschijnlijk "iets" beter uit zien,je desktop en je beeld in IE zeer zeker niet,op dat gebied is de ATI eigenlijk wel een toppertje.

En gezien je specs van je systeem voldoet de ATI wel tenzij je problemen hebt met gamen of wil gaan gamen.
Ik heb er toevallig pas twee gekocht op een beurs voor slecht 2 €uro per stuk en even getest op een oude PIII 500@600mhz die normaal met een TNT2 32mb draait,en ik moet zeggen dat het grootste verschil (buiten het betere 2D beeld) was dat de achtergronden in spellen nogal detailloos of zelfs zwart was en dat bij een hogere resolutie de text in spellen onleesbaar was de spellen bleven wel redelijk doorgaan(op een 15" monitor,op mijn 19"ziet het er echt niet uit).

Het betreft hier uiteraard wel de AGP versie)Je geheugen flink uitbreiden lijkt me veel zinvoller.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 4 idd, en zoek een review van de kaarten die je hebt of eventueel wil hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.