topic dicht, mailtje, nooit geen reactie..

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
Dit is nu al de 2e keer dat ik een mailtje stuur naar de desbetreffende moderator en er gewoon niet gereageert wordt. Ik was het ermee eens dat ik er meer had bij moeten zetten wat ik allemaal gedaan had.
Er staat dan in de faq dat je ff een mailtje of via icq moet reageren. Heb dit al 2 keer gedaan en er wordt gewoon niet gereageert. Het lijkt mij toch niet dat er gemoderatord wordt op het niveau zoals ze reageren op een mailtje of icq.

Het gaat om het volgende topic.
TFT Specs?

Ik wou het topic nog aanpassen maar ja, was al dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geduld,

ik weet niet hoelang je hebt gewacht voordat je weer een mailtje hebt gestuurd. kijk 5 min is niet lang genoeg, het zou zomaar een weekje kunnen duren :),

geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
Geduld is een schone zaak , daar ben ik het mee eens, de eerste keer dat het bij mij voor kwam is al een half jaar geleden. En die andere is 1,5 dag geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
onkruid71 schreef op 26 maart 2003 @ 16:09:
Geduld is een schone zaak , daar ben ik het mee eens, de eerste keer dat het bij mij voor kwam is al een half jaar geleden. En die andere is 1,5 dag geleden
En is hij niet op ICQ te bereiken :?
heb je het goede e-mail adres :? probeer anders een ander lid te mailen met de mededeling dat de desbetreffende mod niet terug mailt

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laat ik beginnen met zeggen dat ik het wel netjes zou vinden als je gewoon een reactie zou krijgen. Zelfs al was het maar dat de betreffende moderator je mail gehad heeft maar geen reden in de mail ziet om hem te openen.

Maar als ik dat tft-topic zie snap ik ook niet echt onder welke omstandigheden hij wel open zou kunnen gaan. Het is zo breed, en er spreekt (sorie dat ik het zeg) erg weinig eigen initiatief uit.... Dan kan ik me voorstellen dat ze ook niet al te veel tijd in zo'n mailtje stoppen :) Maar anderhalve dag is niet veel hoor op een vrijwillig gemodereerd forum als GoT.

offtopic:
"nooit geen reactie"????

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-03-2003 16:14 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
Dat kan ik wel eens proberen ja.
Maar icq draai ik verder niet meer. Heb het in het verleden wel gehad.
Ik zal wel ff contact op die manier opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als dan niets wil lukken:

:) <-- click
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.