Toon posts:

Extern Bureaublad met windows 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe een vraagje (weet niet of dit wel goed staat, zo niet verplaats maar).

Het gaat om het volgende in windows xp kan je heel makkelijk een bureaublad overnemen d.m.v het tooltje extern bureaublad gebruiken. Hiervoor hoef je alleen maar op de ontvangende pc het vinkje aan te zetten van "externe gebruikers mogen verbinding maken met deze computer".

Nu wil ik dit ook gaan gebruiken onder windows 2000. kan iemand mij misschien uit leggen wat je dan aan moet zetten of moet instellen?

Ik heb van de microsoft site wel een precieze beschrijving voor xp gedownload maar voor 2000 kan ik dit niet vinden misschien heeft iemand daar toevallig een documentje van?

Alvast bedankt.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
win2000 heeft die functie niet. je zal een ander programma moeten gebruiken. daarvan staan er genoeg in de faq van Network Troubleshooting

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows2000 Professional kan dit niet op deze manier. Windows2000 Server wel, maar die is dan ook meteen een stuk duurder.

Misschien kan je het gemakkelijkst op zoek naar een alternatief - zoek eens op remote control tools en dergelijke.

Verwijderd

Topicstarter
Oke nou ja bedankt iig dan ga ik wel effe zoeken.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Remote Administrator is misschien wel wat voor jou. www.famatech.com

Erg fijn om mee te werken als je het mij vraagt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mja die proggies staan allemaal in de FAQ van NT dus opsommen lijkt me niet nodig.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/26#26.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.