Toon posts:

koeler test waar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
er was laatst een review over de whisperock spire III (als ik het goed spel) en die liep door naar een review van allemaal koelers (stuk of 60 geloof ik)

ik kan het nergens meer vinden en zit nu al een tijd te zoeken op tweakers.net en ben wanhopig op zoek naar een goede koeler.

weet iemand waar die test of het review staat ?

zoja, zou het graag horen :)

of weet iemand nog een goede koeler ? het moet komen op een asus 8rda+ met xp 2700 cpu komen. deze gaat overgeclocked worden.

iemand nog sugesties ?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Was deze of deze het?

Als je wilt overklokken zou ik trouwens verderkijken dan luchtkoeling, je XP2700+ zal het met luchtkoeling (denk ik) het al aan de wat warme kant hebben...

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 14:55

B-lennium

Volvo 164 1975!

www.tomshardware.com daar kun je ff kijken

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Een van de beste (zoniet de beste) koelers op dit moment is overigens de Thermaltake SLK900.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
asus 8rda+??
identiteitsprobleem :?

Verwijderd

Topicstarter
heel erg bedankt voor de snelle reacties :)

op dit moment wil ik gewoon rustig overclocken, op het geheugen van me video kaart (hercules 9700 pro) en op die chips op het mobo (ben de naam even kwijt) koelblokjes zetten. en op de NB wil ik ook een fan zetten (weet nog niet welke) later als ik het helemaal begrijp wil ik over stappen op WC.

Verwijderd

Topicstarter
asus 8rda+??
identiteitsprobleem
beetje lassen en solderen hehe.

nee, foutje van mij, moet dus een EPOX zijn.

Verwijderd

Het is niet de bedoeling dat je hier een topic over opent.. Gewoon ff zoeken met google en/of op de FP ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tweakertje schreef op 26 March 2003 @ 15:20:
Een van de beste (zoniet de beste) koelers op dit moment is overigens de Thermaltake SLK900.

Het predicaat "de beste" hangt nogal af van wat je wilt bereiken. Grof koelen, stil koelen, goedkoop koelen etc :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.