Het zit zo:
ik ben bezig met een openMosix cluster te bouwe van een amd k6/2-300 k6/2-450 een athlon 600 en een p2-266
alle pc's op de k6/2 450 (mijn pc) worden gestart met openMosixLOAF floppy. Deze heeft geen DFSA ondersteuning en moet ik die dus uitschakelen op mijn pc die Redhat draait.
ik heb dus de source RPM van openMosix gedownload en geinstalleerd.
daarna de vanila kernel uitgepakt en staat nu in
/usr/src/redhat/SOURCES/linux-2.4.20
daarna de openmosix kernelpatch uitgepakt en de kernel gepatcht
nog geen problemen
daarna 'make menuconfig' uitgevoerd en het configuratiebestand 'kernel-2.4.20-i386.config' geladen, het Mosix File System uitgeschakeld en het processortype ingesteld op '(K6/K6-II/K6-III) Processor family'.
daarna heb ik de config gesaved en 'make dep bzImage modules modules_install' uitgevoerd. Maar bij de Modules geeft ie de volgende fout aan:
en daarna kapt ie ermee...:X kan iemand me uitleggen wat die foutmelding betekend en nog liever de oplossing ervoor.
ik ben bezig met een openMosix cluster te bouwe van een amd k6/2-300 k6/2-450 een athlon 600 en een p2-266
alle pc's op de k6/2 450 (mijn pc) worden gestart met openMosixLOAF floppy. Deze heeft geen DFSA ondersteuning en moet ik die dus uitschakelen op mijn pc die Redhat draait.
ik heb dus de source RPM van openMosix gedownload en geinstalleerd.
daarna de vanila kernel uitgepakt en staat nu in
/usr/src/redhat/SOURCES/linux-2.4.20
daarna de openmosix kernelpatch uitgepakt en de kernel gepatcht
nog geen problemen
daarna 'make menuconfig' uitgevoerd en het configuratiebestand 'kernel-2.4.20-i386.config' geladen, het Mosix File System uitgeschakeld en het processortype ingesteld op '(K6/K6-II/K6-III) Processor family'.
daarna heb ik de config gesaved en 'make dep bzImage modules modules_install' uitgevoerd. Maar bij de Modules geeft ie de volgende fout aan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| thprefix include -DKBUILD_BASENAME=cpqfcTSworker -c -o cpqfcTSworker.o cpqfcTSworker.c cpqfcTSworker.c: In function `cpqfcTSWorkerThread': cpqfcTSworker.c:197: structure has no member named `users' make[2]: *** [cpqfcTSworker.o] Fout 1 make[2]: Weggaan uit map `/usr/src/redhat/SOURCES/linux-2.4.20/drivers/scsi' make[1]: *** [_modsubdir_scsi] Fout 2 make[1]: Weggaan uit map `/usr/src/redhat/SOURCES/linux-2.4.20/drivers' make: *** [_mod_drivers] Fout 2 |
en daarna kapt ie ermee...:X kan iemand me uitleggen wat die foutmelding betekend en nog liever de oplossing ervoor.