Toon posts:

Acrobat Reader 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe je een documentatie maakt in acrobat reader dus dat je zeg maar 20 bestanden hebt en dat je ze allemaal netjes achter elkaar kan zetten zodat als je opvolgende drukt dat je dan ook de volgende pagina krijgt want het lukt mij niet echt.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:51
Snap niet precies wat je bedoelt maar ik denk dat je een PDF wil maken uit meerdere losse PDF-files. Dat kan niet met Reader; die is (zoals de naam al zegt ;)) alleen voor het lezen. Voor het schrijven van PDF-files moet je het (dure) Acrobat hebben (dus zonder reader).

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb gegevens en die wil ik achter elkaar zetten in acrobat reader.
ik heb gisteren verschillende bladzijden ingescand en opgeslagen als .pdf en die bestanden die ik gescant heb wil ik achter elkaar zetten.

• sjroorda
Zoals ik al zei: dat kan dus niet; Adobe heeft de Reader gratis in de markt gezet om een standaard te verkrijgen, maar moet iets verdienen, en dat is dan met het maken van de PDF's. Geen verwijt, integendeel! Door Adobe hebben we een goede doc-standaard :). Dit om eventuele 'flamewarverwijten' aan mijn adres voor te zijn :P.

Programma's die het (volgens mij) wel kunnen zijn Acrobat Exchange en Adobe Illustrator; ook zijn er diverse (al dan niet gratis) tooltjes op Internet te vinden die documenten kunnen 'printen' naar PDF-formaat. Misschien is dit een oplossing? (Niet echt nuttig trouwens voor ingescande docs, de kwaliteit gaat erop achteruit en de bestandsgrootte op vooruit.)

[ Voor 15% gewijzigd door sjroorda op 26-03-2003 15:09 ]

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 13:20
daar heb je dus Arcobat voor nodig en niet Acrobat Reader deze kan dat niet deze is alleen maar gemaakt op PDF bestanen te lezen
Wat je wel kan doen is alles in WORD of zo iets scanner en dan print naar een pdf printer zo als www.pdf995.com. deze maakt dan van de print een pdf bestand

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Zoals sjroorda zegt kan dat alleen met acrobat zelf (bestanden samenvoegen), reader kan alleen lezen.

[This is what you get when you mess with us]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 14:57:
ja maar ik heb gegevens en die wil ik achter elkaar zetten in acrobat reader.
ik heb gisteren verschillende bladzijden ingescand en opgeslagen als .pdf en die bestanden die ik gescant heb wil ik achter elkaar zetten.
Misschien had je alles beter in bijvoorbeeld word kunnen zetten. En van daaruit had je een grote pdf kunnen maken.

Verwijderd

Topicstarter
die handeling wil ik wil uitvoeren alleen hoe moet ik .pdf files invoegen in word?

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand hoe dat kan?

• sjroorda
Dat kan dus niet. Dan zou je de scans al plaatjes in Word moeten invoegen, maar zoals ik al zei: het wordt er niet mooier en kleiner (filesize) op.

Enne... schoppen na een kwartiertje wordt niet echt op prijs gesteld...

Verwijderd

Topicstarter
tjah maar ik ben aan het werk en hun stellen het niet erg op prijs als ik er zo lang over doe :p

• sjroorda
Dan mogen ze kiezen: of ze betalen jou meer uren uit of ik zorg dat je snel een antwoord hebt en stuur vervolgens de rekening >:). Met het eerste zijn ze goedkoper uit... Maar serieus: dat is hier op GoT geen argument: we zijn allemaal vrijwilligers en willen je maar wat graag helpen, maar eisen stellen doen we niet aan...
Pagina: 1