chinese teksten

Pagina: 1
Acties:

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 08:25
ik heb een cd binnen gehad waarop files staan die ik wil openen maar de hoofddirectory heeft een chinese naam.
mijn pc (win98) ziet het als underscore lijntjes en kan hem niet openen.

weet iemand een programma wat je kan installeren waardoor je gewoon de teksten kan zien staan in chinese tekens?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Sport_Life

Solvitur ambulando

Chinese tekens oid van Win 98 installeren ? Zit geloof ik in het configuratiescherm bij software/windows onderdelen :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 08:25
ik heb het geinstalleerd die multilanguage en niks gebeurd

Verwijderd

Renamen en dan openen?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Renamen op een CD? ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Dan doe je eerst kopieren op je HD :) Windows Commander oid moet zoiets wel aankunnen lijkt me. Misschien dat je dan zelfs al meteen kan openen.

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:12
Linux installeren, je environment op UTF-8 instellen en vrolijk mounten? :P

(windows-gebruikende collega's gek maken met unicode is leuk :))

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 16:25:
Dan doe je eerst kopieren op je HD :) Windows Commander oid moet zoiets wel aankunnen lijkt me. Misschien dat je dan zelfs al meteen kan openen.
ehm, windows commander (total commander :/) is goed erg goed, maar als windows het niet lukt kan wincmd het ook niet hoor :+
Pagina: 1