Hoi allemaal, ik heb een HTML-pagina met een textarea, van waaruit ik een post doe naar diezelfde pagina (een post-back dus). Een toepassen-knop is het in feite. Ik weet dat het normaal is dat een textarea bovenaan begint, maar het is mogelijk om de scroll-positie te 'bewaren', dus tijdens het versturen van het form mee te geven met de post en vervolgens uit te lezen en opnieuw in te stellen?
Ik heb al de property scrollTop gevonden, maar die is in Mozilla altijd 0. En het moet in Mozilla wel werken, als het al mogelijk is. Dan zag ik nog de methode scrollTo, maar die is alleen van toepassing op het window object, volgens de standaard. Dus ik tast hier ff in het duister. Iemand met een helpende hand hier?
Ik heb al de property scrollTop gevonden, maar die is in Mozilla altijd 0. En het moet in Mozilla wel werken, als het al mogelijk is. Dan zag ik nog de methode scrollTo, maar die is alleen van toepassing op het window object, volgens de standaard. Dus ik tast hier ff in het duister. Iemand met een helpende hand hier?
日本!🎌