hoi,
ik heb net een applicatie geschreven in Java en wou het natuurlijk distribueren met Webstart. Maar ik ben op gebied van Java (behalve dan het coden ervan
een erge noob. Als ik JBuilder een 'jar' or 'war' (we gebruiken cocoon) laat maken dan vertikt ie het om gewone resources zoals images/xml files ermee in te steken. In de properties staat wel dat hij ze 'copied' maar doet het toch lekker niet. Heb al heel wat gegoogled maar vind helemaal geen hulp daaromtrent. Ik wil wel geen gebruik maken van console gedoe - ik weet dat het kan in JBuilder maar ik geraak er niet uit.
mijn 'project'
is dus
myProject
+ classes
+ images
+ config
nu moeten die dus allemaal erin (die classes doet ie, maar hoe maak hem wijs dat ie ook de images + config directory erbij propt). Reden dat het allemaal in een Jar/War moet omdat met Webstart hij alleen Jar doorpompt en dat de resources daar liefts mee inzitten.
ik heb net een applicatie geschreven in Java en wou het natuurlijk distribueren met Webstart. Maar ik ben op gebied van Java (behalve dan het coden ervan
mijn 'project'
is dus
myProject
+ classes
+ images
+ config
nu moeten die dus allemaal erin (die classes doet ie, maar hoe maak hem wijs dat ie ook de images + config directory erbij propt). Reden dat het allemaal in een Jar/War moet omdat met Webstart hij alleen Jar doorpompt en dat de resources daar liefts mee inzitten.