Toon posts:

Netscape gebruikers waarschuwing geven...

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het volgende ben ik naar op zoek:

Op mijn stagebedrijf gebruikt men nog de oude NS navigator 4.7, nu gaat dat opgeheven worden binnen een half jaar. Tegelijkertijd zijn we hier bezig met het renoveren van het huidige Intranet. Bij gebruik van het Intranet moet gekeken worden of iemand hem probeert te openen in NS. Zo ja, dan moet er een waarschuwingspagina geopend worden i.p.v. het Intranet.
Iets met een boodschap dat het Intranet niet beschikbaar is voor NS blablabla. Gebruikt men MS Iexplorer, dan moet deze gewoon zonder enig bericht doorgaan naar het Intranet.

Is dit mogelijk ? Zo ja, laat me maar even wat weten...alvast bedankt !

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik kwam dit tegen, misschien kun je het wat aanpassen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 21:53
Kijk eens op mijn website: daar gebruik ik een dergelijk script om mensen naar de juiste pagina te sturen. ik heb hem al een tijdje niet meer aangepast, maar het werkt nog wel! http://www.software-solutions.nl Kijk eens in de bron van index.html hoe ik dat heb opgelost.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Scriptrequests zijn niet toegestaan, ook niet in Webdesign & Graphics, waar clientsided scripting thuishoort.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.