Toon posts:

Console Import Games....

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie misschien welke online shops Import Games verkopen?
Doel ik vooral op Nederlandse Sites als het kan, want heb namelijk geen creditcard. Maar misschien voor anderen wel handig om ook buitenlandse sites te noemen waar je ervaring mee hebt...
Misschien kunnen jullie hier wat ervaringen vertellen van bepaalde shops op het internet, denk dat iedereen hier wel wat aan heeft toch? :)

Zelf heb ik net wel Winning Eleven 6: Final Evolution besteld bij www.igshop.nl
Maar voor de rest hebben ze daar nog vrij weinig aan Import, maar misschien komt dat nog.
Vind ze bijvoorbeeld wel goedkoper dan www.dimensionplus.nl waar ze bijvoorbeeld Animal Crossing verkopen voor 85 Euro en bij igshop voor 60 dus dat scheelt nog wel wat.

Maar zijn er nog meer Shops op het internet die Import verkopen? Ook voor een mooie prijs zodat je je niet scheel betaald?

Thanx alvast.

CyaZ

Verwijderd

Import zal altijd flink duur zijn...ik heb er zo geen ervaringen mee, behalve met het door jezelf al genoemde Dimension Plus. Maar zolang er geen grote partijen worden geimporteerd betaal je altijd (veel) meer dan de prijs van het spel in Amerika/Japan.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd.

Voor de rest ben ik ook wel benieuwt naar een paar goede importshops in NL. :)

Ikzelf heb gisteren ook WE6 voor de cube besteld bij insidegamer en ik had hem vandaag al binnen dus dat is lekker snel. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 13:41:
Import zal altijd flink duur zijn...ik heb er zo geen ervaringen mee, behalve met het door jezelf al genoemde Dimension Plus. Maar zolang er geen grote partijen worden geimporteerd betaal je altijd (veel) meer dan de prijs van het spel in Amerika/Japan.
Mja toch vond ik de prijs bij IGShop dan wel meevallen van 69.95 voor WE6.
Niet echt schrikbarend duur, als je het dan vergelijkt met Dim+
Maar ze hebben alleen weinig titels daar, dat is dan weer jammer...

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Voor de mensen die wel een creditcard hebben zou je kunnen bestellen bij DVDBoxoffice. Heb daar laatst Animal Crossing besteld voor de Gamecube. Was daar omgerekend €45 kwijt. Bij dvdboxoffice heb je geen verzendkosten en alle prijzen zijn in canadese dollars. Verder heb ik daar al ongeveer 5 keer iets besteld en nog nooit btw hoeven te betalen.

Het enige nadeel is dat het verzenden vrij lang op zich laat wachten. Reken maar op minstens drie weken. Het duurt altijd heel lang voordat ze een order verwerkt hebben en eindelijk eens verzenden.

Maarja ik wil wel €20 euro besparen en dan 3 weekjes wachten :).

[ Voor 4% gewijzigd door Tetsuo op 27-03-2003 12:46 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tetsuo schreef op 27 maart 2003 @ 12:39:
Voor de mensen die wel een creditcard hebben zou je kunnen bestellen bij DVDBoxoffice. Heb daar laatst Animal Crossing besteld voor de Gamecube. Was daar omgerekend €45 kwijt. Bij dvdboxoffice heb je geen verzendkosten en alle prijzen zijn in canadese dollars. Verder heb ik daar al ongeveer 5 keer iets besteld en nog nooit btw hoeven te betalen.

Het enige nadeel is dat het verzenden vrij lang op zich laat wachten. Reken maar op minstens drie weken. Het duurt altijd heel lang voordat ze een order verwerkt hebben en eindelijk eens verzenden.

Maarja ik wil wel €20 euro besparen en dan 3 weekjes wachten :).
Tsja daar heb ik dus een probleem mee.

Ik had een account gemaakt op mijn naam en ik mocht de CC van mijn ma gebruiken.

Alleen toen vroeg Dvdboxoffice om een fax met een kopie als bewijs. Vind ik best maar ik kan niet faxen dus ik vragen of een kopie via email ook goed was maar constant hetzelfde antwoord: per fax aub.

Tsja dat vind ik dus heel wat minder. Ze vroegen zelfs nog of ik hun wou bellen!!! 8)7 ik uitgelegt dat ik in NL woon maar weer hetzelfde antwoord. :/ :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

schnumi schreef op 27 maart 2003 @ 13:15:
[...]

Tsja daar heb ik dus een probleem mee.

Ik had een account gemaakt op mijn naam en ik mocht de CC van mijn ma gebruiken.

Alleen toen vroeg Dvdboxoffice om een fax met een kopie als bewijs. Vind ik best maar ik kan niet faxen dus ik vragen of een kopie via email ook goed was maar constant hetzelfde antwoord: per fax aub.

Tsja dat vind ik dus heel wat minder. Ze vroegen zelfs nog of ik hun wou bellen!!! 8)7 ik uitgelegt dat ik in NL woon maar weer hetzelfde antwoord. :/ :?
Je kunt op het postkantoor toch faxen? :P

Maar goed, ik kan wel begrijpen dat dat allemaal drempels zijn die het minder aantrekkelijk maken. Als ik spellen uit Amerika of Japan wil hebben laat ik een vriend van me ze gewoon kopen en opsturen...dan heb je nooit gezeik.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 13:30:
[...]

Maar goed, ik kan wel begrijpen dat dat allemaal drempels zijn die het minder aantrekkelijk maken. Als ik spellen uit Amerika of Japan wil hebben laat ik een vriend van me ze gewoon kopen en opsturen...dan heb je nooit gezeik.
Dat is beter. :) Maar wat bedoel je op het postkantoor faxen kan dat ook?

Wij hebben hier wel een postkantoor maar dat is zo'n heel kleintje. :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 13:30:
[...]

Ik denk dat faxen sneller gaat dan vrienden maken in amerika :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 18:29:
[...]

Ik denk dat faxen sneller gaat dan vrienden maken in amerika :)
heheh ja, maar die had ik al :)

Verwijderd

Topicstarter
Mja faxen kan ik ook niet, om dan naar postkantoor te gaan schiet ook niet op trouwens.
Wel jammer dat er niet wat meer aan Import gedaan word in Nederland :)

Trouwens ik heb ook een Xbox, hoorde een poosje terug dat hier misschien ook een Freeloader voor komt?? Weet iemand hier iets over misschien?
Lijkt me wel cool namelijk!! :P
Pagina: 1