[acces 2000] beveiligingsprobleem

Pagina: 1
Acties:

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik was wat aan het stoeien met de beveiligingsmogelijkheden in acces 2000. Een aantal gebruikers aangemaakt, beheerder enz. In dezelfde map als waar de database staat heeft acces een bestand aangemaakt: 'beveiligd.mdw'

Ik begrijp dat in dit bestand de informatie staat van de gebruikers enzo, maar dit bestand heeft acces vanaf nu dus nodig!! Zodra ik het weg gooi kom ik niet meer in acces en kan ik dus niets meer openen.

Hoe zet ik het weer terug als vanouds? Dus zonder dat bestand beveiligd.mdw en zonder gebruikers machtigingen enz??????

Verwijderd

je vraag staat ook al in deze topic
MS Access bestand naar .exe bestand

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
min of meer wel ja, maar daar reageert niemand op!
Volgens mij weet niemand er een oplossing voor..

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:58

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je moet met het werkgroepbeheer programma van office (weet de engelse naam niet) weer de default workgroup instellen, system.mdw.
Daarna moet je voor de administrator-gebruiker het password weer van de database afhalen.

Wil je er helemaal goed vanaf zijn maak dan een nieuwe, lege database en importeer alle objecten uit die oude erin.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.