Toon posts:

Sony Clie: audio bijna niet te horen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat het geluid van een Sony Clie (in mijn geval de NR70V) erg zacht is? Ik heb er zojuist een aantal mp3-tjes opgezet die bijna niet te horen zijn (met de bijgeleverde headset gaat het wel goed).

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-03 13:48

BCM

Volgens mij is de speaker ook niet bedoeld om MP3's op af te spelen. Bij mij (ook NR70) klinken ze dan ook zacht.

Cedo Nulli

Verwijderd

Topicstarter
Zou best kunnen. Maar aangezien jij er ook een hebt, heb ik nog een vraagje aan je. :) Lukt het bij jou wel om MS Export lopend te krijgen? Bij mij krijg ik nml de melding 'NO MEMORY STICK OR NO DRIVE'. Ik werk met XP Prof NL.

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-03 13:48

BCM

Waar krijg je die melding? Op je PDA of in Windows....

Als ik nl op de zaak (Xp home) probeer, krijg ik geen drive erbij....

Probeer ik het thuis (XP Pro) doet hij het wel...

Kweet niet wat het is...

Cedo Nulli

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik kan hem wel redelijk hard zetten, maar niet als een gettoblaster ofzo :D..kheb een NX70. Maar tis er ook niet echt voor bedoeld, de bass is zowiezo ver te zoeken. Ik gebruik een FM transmittertje om het naar m'n stereo te sturen.

Cardin--> heb je eerst MSImport op de Clie gestart (terwlijk hij in de cradle zit) ???
dat moet namelijk volgens mij, kweet niet zeker, gebruik MSExport nooi, MsImport doet alles

[ Voor 16% gewijzigd door Selachii op 27-03-2003 10:54 ]

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Selachii schreef op 27 March 2003 @ 10:53:
Ik kan hem wel redelijk hard zetten, maar niet als een gettoblaster ofzo :D..kheb een NX70. Maar tis er ook niet echt voor bedoeld, de bass is zowiezo ver te zoeken. Ik gebruik een FM transmittertje om het naar m'n stereo te sturen.

Cardin--> heb je eerst MSImport op de Clie gestart (terwlijk hij in de cradle zit) ???
dat moet namelijk volgens mij, kweet niet zeker, gebruik MSExport nooi, MsImport doet alles
Jij hebt een sony Clie zeg je, ik wil ook graag 1, kan ik je op icq/msn daar wat vragen overstellen?

mijn icq:#59164422
msn#qorneprive@hotmail.com

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:23
Ik heb ook een nr70v en het klotp inderdaad dat het geluid zonder headset zacht is. Volgens mij is het ook de bedoeling dat je de koptelefoon gebruikt. Ik zet mijn mp3 met msinport op mijn ms stick. Ik krijg dan een extra drive in mij windows xp prof erbij en dan kan ik de mp3tjes kopieren naar de msaudio folder.

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 19:20
Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 13:35:
Zou best kunnen. Maar aangezien jij er ook een hebt, heb ik nog een vraagje aan je. :) Lukt het bij jou wel om MS Export lopend te krijgen? Bij mij krijg ik nml de melding 'NO MEMORY STICK OR NO DRIVE'. Ik werk met XP Prof NL.
Ik heb dan niet zo een, maar een SJ30 ;). Als ik MS Import selecteer op mijn Clie, dan maakt ie gelijk verbinding met het MS Export programma op mijn PC.
Met deze programma's koppel je een Memory stick die in je Clie zit aan een station op je PC.

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 23:34
inderdaad, ms import opstarten terwijl ie in de cradle zit, dan herkent windows 'm bij mij ook gewoon (clie n770)

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb wel gemerkt dat ie (NR70V) niet tegen 320KBps MP3 bestanden kan..
Je krijgt dan allemaal rare bijgeluidjes, VBR MP3 is daardoor gewoon niet fijn te beluisteren.

Nothing is impossible

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

klopt ~Destructor() , sommige VBRs gaan ook flippen. Ik heb nu een NX en die heeft de probelemen niet meer. (speed zal wel key zijn :/)

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1