Toon posts:

[lay-out] Dropdown boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo !

Ik wilde even vragen hoe het komt dat bij de kolom van aantal reacties, bij sommige wel en andere niet, drop down boxen staan? als ik erop klik zie ik 1, 2, last staan?

Ik had misschien nog een voorstel, zou het niets zijn om een Active Directory uitleg sticky te maken? Kan misschien veel topics overbodig maken?

Verder niets meer op mijn lever :)
groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
eh, heb je een screenshot? ik heb geen flauw idee welke box je bedoeld. Ik heb maar 1 menutje, het forum selectie ding.

offtopic:
groeten hoeft niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic verdergaand:

Uit de forum FAQ:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Dat zijn threads die meer reacties hebben dan het aantal elementen die jij in je prefs hebt opgegeven die je wilt zien in een thread :)

Maar volgens mij is dat logisch te verklaren als je bijvoorbeeld eens in FAQ's rondneust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38
Je kan in je profiel aangeven of je de pagina's van een topic in de topiclijst als 1, 2, ..., last wil zien of als een drop-down menu met deze zelfde 'pagina's'.

Waarom jij (S-Mogwai) soms wel, soms niet zo'n menu'tje ziet is omdat niet alle topics over meer dan 1 pagina lopen. Dit was voor mij ook de reden om het weer terug te zetten: vond het er niet uit zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O ok! Das natuurlijk al weer snel opgelost dan!! Top!
En niet de groeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
flauw... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

closed... :P
Pagina: 1