Toon posts:

Laptop Adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van me Fujitsu-Siemens lifebook is de adapter doorgebrand.

Nou heb ik gezocht voor een nieuwe (19V / 3.16A) Maar de enigste die wat had was een plaatselijke elektroboer die alleen hele dure universele adapters heeft zo groot en zwaar als een baksteen.

Weet iemand waar ze ergens anders worden aangeboden? Het liefst geen universele gtoot onding.

Verwijderd

Kun je niet aankloppen bij de fabrikant Fijitsu-siemens :?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 12:27:
Kun je niet aankloppen bij de fabrikant Fijitsu-siemens :?
Lijkt mij ook het slimste plan. Je zult iig een gestabiliseerde voeding nodig hebben, anders kun je je flaptoppie vrij snel gedag zeggen. Paar piekjes en het is einde oefening...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

dat probleem ken ik van een aantal vrienden van school

daar gingen de fujitsu-siemens adapters ook kapot... heb met mijn nog totaal geen problemen gelukkig :)

hier staat een lijstje met dealers van fujitsu-siemens spul
http://fsc.fennum.nl/mkb/Default.asp?WBV_Dialog=Dealers

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 23:15

twi

Veel succes, die dingen zijn vrijwel onbetaalbaar. Helaas heb je een 19v-3.16a. Mijn Lifebook is zojuist overleden en daarbij zat een 16v-3.36a adapter. Anders had je die wel voor een zacht prijsje over kunnen kopen. Maar gezien de nieuwprijs van die dingen zo rond (of zelfs boven) de 200 euro ligt, is een zacht prijsje ook al in de buurt van de 75 euro...Ik vrees dus niet dat je 'm goedkoop kunt krijgen.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Misschien kun je een oproepje plaatsen op het bekende marktplaats.nl o.i.d. Er zal toch wel iemand wezen die zoiets over heeft :?

Verwijderd

er is een zaak in utrecht en in tilburg die universele adapters kan bestellen, hajo budget shop heet tie
gewoon type opgeven en klaar
meestal wordt er een lite-on adapter als vervangend model aangegeven

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 14:41:
er is een zaak in utrecht en in tilburg die universele adapters kan bestellen, hajo budget shop heet tie
gewoon type opgeven en klaar
meestal wordt er een lite-on adapter als vervangend model aangegeven
hmmm toch vrij lastig om een adapter te bemachtigen zo te zien.

Ik had al een universele adapter gezien. alleen dat ding was te groot en te zwaar om elke dag naar school te sjorren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 12:25:
Van me Fujitsu-Siemens lifebook is de adapter doorgebrand.

Nou heb ik gezocht voor een nieuwe (19V / 3.16A) Maar de enigste die wat had was een plaatselijke elektroboer die alleen hele dure universele adapters heeft zo groot en zwaar als een baksteen.

Weet iemand waar ze ergens anders worden aangeboden? Het liefst geen universele gtoot onding.
ik heb :
19volt 3.6A laptop adapter, origineel fujitsu
mijn laptop is ooit overleden en ik heb het meeste bewaard of alweer verkocht
de adapter heb ik dus nog..

:9

interesse?

net een request gedaan naar je icq

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 15:30 ]

Verwijderd

ey hier hebben wij vraag & aanbod voor uitgevonden :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 15:19:
ey hier hebben wij vraag & aanbod voor uitgevonden :D
dus ik moet :
een advertentie plaatsen in vraag en aanbod speciaal voor 1 persoon en hem dan weer verwijzen naar vraag en aanbod advertentie en dan weer weghalen wanneer hij hem wil hebben....

lijkt me een beetje overdreven voor een adapter waarvan je weet dat hij er 1 zoekt.

of ik had in dit topic moeten vragen om een advertentie van hem met de vraag om een laptop adapter zodat ik erop kan reageren?

ik heb even te koop weggehaald zo beter?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 15:31 . Reden: te koop weggehaald ]

Verwijderd

het was een beetje komisch bedoelt grapje hoor :D

Verwijderd

zo'n adapter kost ongeveer 50 euro
daarnet een gast van school gesproken en die had dat voor een nieuwe adapter betaald

ik heb zelf m'n originele adapter nog en ik heb een auto-adaper van hapé en die werkt ook perfect :9~

Verwijderd

lijkt me dus opgelost Hangloose en Mr.black doen zaken ;)

Verwijderd

Mocht je er met hangloose niet uitkomen, dan zou ik zeker Ebay even checken. Een (extra) accu is daar ook vaak vrij goedkoop te halen.

Verwijderd

Topicstarter
ehhh IK heb wel een 3.16A adapter nodig. ipv 3.6

Verwijderd

Die 3.6A is de maximale stroomsterkte die hij kan leveren voordat hij gaat roken :) Zolang hij 19 volt levert, het stekkertje hetzelfde is en de polariteit (plus/min) gelijk is kan je hem gewoon gebruiken, ook al ligt het max. ampèrage hoger.

Verwijderd

Topicstarter
Ehh hangloose... Heb je de adapter al opgestuurd? Het duurt nu wel wat lang en je laat ook niks meer van je horen enzo..

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:51
heel oud topic.... maar ik ben op zoek naar EXACT dezelfde adapter
ik had al een universele gevonden

die staat hier op t.net ook in de pricewatch
maar in de specs zie ik dat ie maar 2.9A doet

ik heb ook een 19V/3.16A adapter nodig... P=V*I zegt 60,04 W dus..

iemand anders nog een tip voor een vervangende?
heb geen zin in de officiële Fujitsu-Siemens want dan kan t wel 's over de 100 euro worden :{

[ Voor 17% gewijzigd door ScuL op 20-11-2004 17:55 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
-ScuL- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:54:
heel oud topic.... maar ik ben op zoek naar EXACT dezelfde adapter
ik had al een universele gevonden

die staat hier op t.net ook in de pricewatch
maar in de specs zie ik dat ie maar 2.9A doet

ik heb ook een 19V/3.16A adapter nodig... P=V*I zegt 60,04 W dus..

iemand anders nog een tip voor een vervangende?
heb geen zin in de officiële Fujitsu-Siemens want dan kan t wel 's over de 100 euro worden :{
http://www.electronicaonline.nl/
Universele voeding tot 24 Volt , onder andere voor laptops !!!! Uitgangsspanning instelbaar van 5 tot 24 Volt in stappen van 1 Volt. Er worden 8 verschillende DC stekkertjes meegeleverd. Weegt nog geen 300 Gram. Slechts 45x33x140mm Ingangsspanning 100 - 240V AC.
...19V-3,6A....
59.90 eur..

of
http://www.nowthatsit.nl/...pe_id=2887&categorie_id=n

[ Voor 4% gewijzigd door DJSmiley op 20-11-2004 21:59 ]

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:33

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

http://www.trust.nl/home/...oduct.htm%3Fartnr%3D14130
Bij de MediaMarkt te verkrijgen iig hier in Amsterdam.

Verwijderd

Hoe komen jullie aan die hoge prijzen? Laatst een extra adapter voor een lifebook S 7xxx gekocht voor rond de 3 tientjes...

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:51
Mja ik wil mijn laptop eigenlijk ook op korte termijn verkopen en vind het dan zonde om 60 euro uit te geven voor een adapter die ik toch direct weer verkoop :{

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1