Toon posts:

[Gsm] Zoek goede agenda, synchroniseerbaar met outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een gsm die een goede agenda mogelijkheid heeft en die als het even kan synchroniseerbaar is met outlook xp.

Ik heb de voorkeur voor een nokia toestel omdat ik erg goede ervaringen met deze telefoons heb. Ik heb de search gebruikt en ben ook al wel wat tegengekomen, maar dat waren verouderde modellen.

Ook op de site van de fabrikant (www.nokia.nl) is weinig te vinden over de agenda mogelijkheid, dus hoe het in de praktijk werkt. Ik wil bijvoorbeeld een weekoverzicht kunnen zien, waarbij je kan zien welke activiteiten je voor de dagen hebt staan.

Alvast bedankt voor de reacties..

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Bijna alle (huidige) Nokia modellen kunnen via de gratis Nokia software (PC Suite) gewoon gesynchroniseerd worden met Outlook. Oa de agenda, contactlist en to do list (Taken) worden (afhankelijk van je instellingen) gesynchroniseerd via IR of via een datakabel (~ €65, off. Nokia)
edit:
Enne.. een weekoverzicht op je displaytje past niet echt lekker, vandaar dat je het op de GSM per dag ziet (en bij de huige kleurenmodellen per maand, waarop de dagen met afspraak vet gedrukt zijn).

[ Voor 33% gewijzigd door Ook op 26-03-2003 11:57 ]

Wees consequent, maar niet altijd

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je echt een Nokia wil met een goede organizer functie (en geld maakt niet zoveel uit) dan zou ik toch voor de 9210i gaan. Maar het design daarvan vind ik persoonlijk niet echt handig.

Ik zou eerder naar een SE P800 gaan kijken, deze heeft volgens mij ook wel een goede organizer functie en anders kan je die wel installeren (symbian).

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn nog eens berichten!

Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit welke model je neemt. Als er een gsm bestaat die ook week- (of zelfs) maandoverzichten kan weergeven dan zit ik eraan te denken puur de gsm als agenda te gebruiken en dus helemaal geen outlook. Dat zou het mooiste zijn..

Verwijderd

P800.. zeer strak toestel, werkt zeer goed met outlook

http://www.sonyericsson.c...26PID%3D9940%26LM%3DPSM_V

Verwijderd

Als je een betaalbare en goed bedienbare Nokia wilt die ook enigzins een Palm is neem dan absoluut de 7650!!

Dan heb je tenminste een echte agenda!!

Verwijderd

Topicstarter
Naar de 9210i had ik ook al gekeken, maar daarvan vind ik idd het design gewoon ronduit lelijk! Dat speelt ook nog wel een rol..

Is die SE P800 een nokia toestel?

Verwijderd

P800 is van sony ericsson

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

misschien wel ietsipietsie verouderd maar de Siemens ME45 doet de trick ook perfect, gebruik hem zelf ook als fulltime agenda.

verder krijg/download je er software bij en dan kan je je adresvoek (500 records) en agenda syncen o.a. ook met Outlook.

[ Voor 39% gewijzigd door aardbeix15 op 26-03-2003 12:03 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Of een nokia 3650, synchroniseert bij mij via bleutooth agenda, contactpersonen en taken. Helder kleurenscherm, werkt erg prettig.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
Die 7650 ziet er goed uit (en ook goede specs). Dat is toch degene waarbij je het klepje moet uitschuiven om een foto te kunnen nemen?

Twee van mijn vrienden hebben zo'n ding, maar es proberen hoe de agenda is.. Ik meende me te herinneren dat je alleen weekoverzichten kon opvragen waarbij je alle dagen zag en waarbij je zag dat je die dag een afspraak had. Daarbij werd niet weergegeven wat de afspraak precies was en dat is toch wel iets wat ik graag zou willen.

Een beetje het outlook idee op een gsm, dat zou ideaal zijn!

Bedankt voor jullie snelle reacties trouwens..

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 13:11
Ik gebruik ook een S45 (identiek aan ME45 behalve uiterlijk), en het grootste voordeel van dit toestel vind ik nog wel dat er geen belachelijke dingen op zitten zoals polyfone ringtones, laat staan cameraatjes... :)
Gewoon via IR, werkt ideaal.

[ Voor 7% gewijzigd door ESteg op 26-03-2003 12:08 ]

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
hmmm nokia icm kabel is niet echt praktisch dan moet je eerst je frontje eraf halen, batterij los, kabel pluggen, batterij terug

of heeft nokia ook kabels die je gewoon onderin je telefoon kan steken? ik heb ze nog nooit gezien, echt idioot als dat niet kan (imho).

nja, met de wireless oplossingen tegenwoordig is t allemaal veel handiger natuurlijk ;)

met een hamer past alles

Verwijderd

voor deze doeleinden is de nieuwe Smartphone van Orange (vanaf 31maart) ook absoluut een ideaal toestel. Complete agenda en Pocketoutlook , beiden volledig te synchroniseren met outlook

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Punksmurf schreef op 26 March 2003 @ 12:49:
hmmm nokia icm kabel is niet echt praktisch dan moet je eerst je frontje eraf halen, batterij los, kabel pluggen, batterij terug

of heeft nokia ook kabels die je gewoon onderin je telefoon kan steken? ik heb ze nog nooit gezien, echt idioot als dat niet kan (imho).
Die zijn er genoeg hoor. :)
Elk nieuw model bij mijn weten, de enige die dit hadden waren de 3210 en 3310. De rest kan je allemaal normaal aansluiten met een kabel onderop.
Pagina: 1