Toon posts:

maxtor 80 gig 8 mb cache probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een nieuwe harde schijf erbij ingezet en die word nu 53 graden( hij zit namelijk dicht op een oudeere seagate. Kan dit kwaad ik heb namelijk nie meer plaats. Ook stoort mn pc tv rave tv kaart als de hdd iets doet.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoek eens de maximum werktemperatuur op de HDD datasheets op www.maxtor.com en plaats indien nodig een koeler bij :z

Wat betreft de invloed op PC TV rave, heb je soms een mobo met een VIA chipset? Zo ja, even allerhande drivers/patches/bugfixes installeren waar nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
zou via 4 in 1 helpen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daar kan ik niet over oordelen :z

Het is jouw systeem. Je bent de enige die daar objectief over kan oordelen. Be creative, be a Tweaker en just give it a try. Als het mislukt, so what? Dan ga je door naar plan B :Y)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-03 20:42

mvds

Totally awesome!

En laat hier weten wat je gedaan hebt en of het helpt. :) Dat om andere tweakers te helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon een partitie gemaakt en daar de meuk van mn andere schijf erop geknalt. ook heb ik een hd cooler gekocht. maar die mot ik er nog effe inzetten maar ik merk nog weingi verschil nu die andere schijf er uit is. En die storing zit er nog steeds in ook na de nieuwe 4 in 1 hebben geinstaleerd maar het licht denk ik aan mn geheugen ook net nieuw:)

Verwijderd

tlijkt me niet dat als je tvkaart stoort als je hd iets doet dat je geheugen daar dan iets mee te maken heeft.
Zoals al eerder gezegd ff alle patches bijwerken, dus ook voor je tvkaart.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb mijn oude seagate eruit gehaald en de maxtor is met 10 graden cooler tadaaaa. de seagate was zoo het dat ik hem amper vast kon pakken ( of ik heb een heeeel lage pijngrens) :)

en die patches zal ik nog effe downen
Pagina: 1