Toon posts:

Front USB/Firewire aansluiting met losse...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje ik word namelijk even gek van die search en google want ik kom er nog niet helemaal uit.

Ik zoek een schema voor Front USB en Firewire.

Ik heb net een plaatje gezien van pinnetjes van firewire dus die hier even -->

Afbeeldingslocatie: http://gene.wins.uva.nl/~winkelmn/Firewire_Antec_case.jpg

Hoe sluit je zoiets aan op je mobo? Ik kan nergens schema's vinden hoe dat zit. En dit gelt hetzelfde voor de USB (ook losse pinnetjes)

Heeft iemand even een schema voor me hoe je USB en Firewire aansluit op je mobo?

edit:

ben vandaag 20 geworden :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 11:32 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check de kleurtjes en vergelijk dat met de mobo handleiding :)
www.technick.net (de pinout page) kan in dit geval ook wel nuttig zijn, I guess.

edit:
feli :P en ik een kwart eeuw zelfs :|

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 26 March 2003 @ 11:34:
Check de kleurtjes en vergelijk dat met de mobo handleiding :)
www.technick.net (de pinout page) kan in dit geval ook wel nuttig zijn, I guess.

edit:
feli :P en ik een kwart eeuw zelfs :|
Dankje :P zal het morgen eens proberen op me stage... :P want heb vandaag vrij gekregen :P

/me zegt nog niet waar hij stage loopt ;)

Verwijderd

schema voor de aansluitingen staat zeker weten in het mobo boekje. Als de kleuren van de kabeltjes niet kloppen en er niks op die zwarte stukjes gedrukt staat moet je em gewoon ff met de multimeter doormeten. Met ff googlen weet je dan zo welk signaal op welk draadje hoort en die sluit je dan volgens je mobo boekje aan.

offtopic:
feli!

Verwijderd

Ik heb een MSI KT4 mobo en kan die info zo uit het boekje halen echt elk pinnetje staat beschreven.

Heb ook een ASUS TUSL2-c mobo daarin kan je vinden waar je je power,reset,pc speaker ed. moet plaatsen verder zijn er nog legio pinnen aanwezig,waar je zo een Bracket van ASUS (optioneel) op kan prikken voor in een 5,25 slot maar zelf kan je vanwege dat nergens info te vinden wat wat niks erop kwijt.