Ik heb net een nieuwe cd-writer gekocht, werkt perfect allemaal. Maar als ik er een cd in doe dan krijg ik het volgende schermpje:

Waar kan dit aan liggen?
Waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 11:27 ]
Dan wel...heb ik al geprobeerd enzo. Werkt perfect. Behalve dan die foutmelding die hij geeft als ik het 'normaal' probeer te openen.Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 11:25:
ik heb dat af en toe ook wel eens met een cd, als je nu gewoon op de cd gaat staan, rechtermuis knop dan "verkennen" en dan het programma start, werkt die dan wel?
deze computer > D: > rechtermuisknop > "verkennen" > programma handmatig opstarten
Verwijderd
Ik heb tot nu 2 cd-s ingegooid...en hij deed het bij beide.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 11:28:
doet die dat bij elke cd dan? of alleen bij deze?
als het alleen bij deze is is er niks aan de hand denk ik, ik heb er zo heel af en toe ook wel last van, waar dat aan ligt? geen idee
Verwijderd
En dat is raar, want als d: het niet doet, dan moet e: het toch ook niet doen?o-fiel schreef op 26 March 2003 @ 11:32:
Maar als hij dat bestandje nodig heeft kan ik dat bestandje wel ff op deze pc fix0ren door em te kopieren van een andere. Maar ik vind het wel heel raar want hij doet het alleen bij die cd-romspeler en niet bij mijn andere.
Want mijn e: doet het wel gewoon...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq