Toon posts:

Chello nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de opening van de nieuwe chello nieuwsbrief.

Daar vliegt weer een e-mail binnen. Je raakt helemaal gewend aan die hoge snelheden. Raar als je bedenkt dat zo'n nieuwsbrief een paar jaar geleden nog minuten nodig had om binnengehaald te worden. Om maar te zwijgen over MP3's, tv-shows en films! Snel internet maakt het leven zo veel prettiger, praktischer én leuker.

Word hier het downloaden van Mp3 en filmpjes aangeraden of hoe heb ik dat. Volgens mij mag dat toch helemaal niet maar ik kan me vergissen.

Verwijderd

Er wordt eigenlijk helemaal niks geïmpliceerd. Ik denk dat je teveel erachter zoekt. Ze geven als het ware voorbeelden wat je kúnt doen met een breedband verbinding. Van aanmoediging of aanraden is geen sprake.

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:24
Nieuwsbrief???? Van Chello???? Weten ze dan dat je klant bij ze bent???? |:(

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Communicator schreef op 26 March 2003 @ 11:23:
Ik kreeg nooit nieuwsbrieven, wel een mailtje als de prijs omhoog ging :)

Inmiddels heb ik al een maand of 3 geen chello meer, maar m'n e-mail adressen en webspace werken nog steeds :Y)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-07 14:30
MP3 worden legaal aangeboden en zelfs films kan je legaal downloaden. Dat jij meteen denkt aan het illegaal uitwisselen van bestanden dat is jou verantwoordelijkheid, maar Chello heeft het daar echt niet over. Dus ook al zouden ze je aanmoedigen dan nog is er niets aan de hand.

Tot het moment dat ze gaan zeuren dat je teveel download, dan zou je voor de grap eens naar hun eigen nieuwsbrief moeten verwijzen.

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Ik krijg gelukkig geen nieuwsbrieven van chello. 1 april gaat chello eruit en komt tweakdsl erin :)
Hopen dat mijn mail/web account ook nog ff blijft werken... :)

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 20:20

NBK

Weercam-Avatar

Er zijn op internet ook legale MP3'tjes te krijgen... |:(
Hoe groot is dat meeltje wel niet als het een paar jaar geleden nog enkele minuten duurde om hem binnen te krijgen? :?

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Sukkels, in die nieuwsbrief komen ze aan met "Nieuwe technische ontwikkelingen die toegepast worden in het systeem" en als je dan vervolgens op de bijbehorende link (mét spyware code; eruit gestript dus) klikt dan kom je bij een stukje text over dat je een proxy server moet instellen 8)7

Lekker nieuwe technische ontwikkeling van ze (die ze al sinds dag 1 hebben).. :/
Mooiste is nog dat ze vergeten te vermelden dat je als poort 8080 moet invullen :)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Communicator schreef op 26 March 2003 @ 11:23:
Ik heb soms het gevoel van niet, heb al een paar aanbiedingen gekregen op mn Chello e-mail, om toch maar Chello te nemen, omdat het zo goed is |:( (mmmh mischien wisten ze dat ik het over n paar maanden ga opzeggen?)

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Chello is niet de enige die dit doet hoor. Op de radio hoorde ik gister ook een aantal reclames voor zonnet. Gesprek tussen mensen over hoeveel film en muziek ze wel niet downloaden via die adsl verbinding van zonnet.

Ze verkopen dus hun produkt door te adverteren met een illigale mogelijkheid die dit product bied. Als je echter lid bent en zoals in die commercial 24/7 download dan zullen ze wel bij je langskomen.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• MasterMaceMichu
Ook schreef op 26 March 2003 @ 11:52:
Sukkels, in die nieuwsbrief komen ze aan met "Nieuwe technische ontwikkelingen die toegepast worden in het systeem" en als je dan vervolgens op de bijbehorende link (mét spyware code; eruit gestript dus) klikt dan kom je bij een stukje text over dat je een proxy server moet instellen 8)7

Lekker nieuwe technische ontwikkeling van ze (die ze al sinds dag 1 hebben).. :/
Mooiste is nog dat ze vergeten te vermelden dat je als poort 8080 moet invullen :)
En het allermooiste is: Als je die proxy instelt....wordt het nog langzamer..... :Z Wanneer gooien ze die kabelmarkt nou eens open? Kunnen we naast TweakDSL ook TweaKable krijgen....... _/-\o_

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Communicator schreef op 26 March 2003 @ 12:10:
En het allermooiste is: Als je die proxy instelt....wordt het nog langzamer..... :Z [...]
Maar het bespaart UPC traffic, en dus geld, en daar gaat het om!!

Wees consequent, maar niet altijd

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 12:47

Adm.Spock

Duik-Aap

Nou het mag een wonder heten, maar afgezien van een stroomstoring (Eneco bedankt :+ ) heb ik nog nooit problemen gehad die langer dan 10 minuten vereisten om opgelost te worden.

Sterker nog: Het is zelfs zo dat Dirksland sinds 25 maart 2003 06:00 uur over maar liefst 2 ( Ja u leest dit goed: Twéé ) headends beschikt. En dat op een populatie van 4810 inwoners en gemiddeld 2.32022 personen per huishouden (nederland-gemiddeld bron: CBS) is dus 2073 huishoudens. Volgens het CBS heeft 19% Kabel en 4% breedband, samen dus 23%. Dat zijn dus 477 aansluitingen in dirksland, statistisch gemiddeld over nederland gezien dan. :z

Maar, in niet stedelijk gebied (Dirksland minder dan 500 huishoudens per km2) heeft slechts 11% breedbandinternet. Dat zijn dus 238 aansluitingen. Oftewel Hub RT48 heeft 2 headends met elk minimaal 119 en maximaal 239 aansluitingen. Althans volgens het CBS in 2002 8)7

Is dat even goed nieuws voor dirkslandianen met UPC kabelinternet, of niet?

* Adm.Spock dit uitpluizen kostte mij ongeveer een één uur dankzij het CBS _/-\o_

* Adm.Spock afgerond volgens de regel x,y ( y≤(,4)→(x+0) ) en x,y ( y≥(,5) → (x+1) ) (8>

[ Voor 9% gewijzigd door Adm.Spock op 26-03-2003 13:15 . Reden: ik en rekenen? Laat me niet lachen. ]

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
uhm... vast kabelinternet niet onder breedband dan?
bedoelen ze mss met die kabel dat ze kabeltv hebben? (hoewel 19% me dan wel erg weinig lijkt)

overigens is 19+4 23, niet 24 :P

over upc....vriend van me heeft t ook.. die kan mooi downloaden met 300kbyte/s en heeft nooit gezeik... maarja zal wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd.

met een hamer past alles

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 18:51
Ze kunnen beter starten met :

Daar vliegt je kabelmodem weer offline. Je raakt helemaal gewend aan die knipperende oranje lampjes :P

Ik heb overigens Tweakdsl genomen i.v.m. deze fantastische extra funktioniteit van chello :)

Verwijderd

om3ega schreef op 26 March 2003 @ 12:45:
Ze kunnen beter starten met :

Daar vliegt je kabelmodem weer offline. Je raakt helemaal gewend aan die knipperende oranje lampjes :P
haha... en dan gaan ze verder met:

Een paar jaar geleden kon je nog met een helpdesk bellen en dan had je nog minuten nodig om geholpen te worden. Tegenwoordig maken wij het onszelf een stuk makkelijker en bieden wij de klant totaal geen service en laten we ze lekker stikken met hun onzin klachten en praatjes. Om maar te zwijgen over onze administratie!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

Punksmurf schreef op 26 maart 2003 @ 12:42:
uhm... vast kabelinternet niet onder breedband dan?
bedoelen ze mss met die kabel dat ze kabeltv hebben? (hoewel 19% me dan wel erg weinig lijkt)

overigens is 19+4 23, niet 24 :P

over upc....vriend van me heeft t ook.. die kan mooi downloaden met 300kbyte/s en heeft nooit gezeik... maarja zal wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd.
Waar gaat dit topic nou toch over :? :z

ennuh, dat optelfoutje is hersteld O-)

• Punksmurf
Adm.Spock schreef op 26 maart 2003 @ 13:07:
Waar gaat dit topic nou toch over :? :z
chello
en chello is van upc toch? *of ben ik supern00bish nu??? iig op UPC wordt ook een hoop gezeverd :P

met een hamer past alles

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

Punksmurf schreef op 26 March 2003 @ 13:10:
[...]

chello
en chello is van upc toch? *of ben ik supern00bish nu??? iig op UPC wordt ook een hoop gezeverd :P
Je bent wat je zegt :+

Chello biedt via UPC ( of andersom :? ) internet via de kabel aan.

UPC ≥ ;(

• Punksmurf
hmmm dat bedoel ik, dat chello door upc wordt aangeboden. k bedoelde niet per sé 'eigendom van'. UPC id d8 het bedrijf die t echte werk aanbied, chello huurt daarvan.

[/offtopic]

[ Voor 9% gewijzigd door Punksmurf op 26-03-2003 13:31 ]

met een hamer past alles

• kamerplant
  • Niet online
Wie zijn er (vooral) gevoelig voor reclame voor ISPs? Beginners.
Aan wat voor'n soort groep is deze nieuwsbrief vooral gericht? Beginners.

Meer gevorderden letten niet op reclame, maar kijken gewoon naar de snelheden (down en up), datalimiet, extra diensten (usenetserver enzo..).
Beginners weten dat allemaal niet en zijn heb ik het iedee makkelijk beïnvloedbaar dmv reclame, dus daar richten ISPs die reclame maken zich ook op.

Ik denk dat Chello dat aardig heeft gedaan. :)

🌞🍃

• MasterMaceMichu
Weet je wat ook leuk is bij Chello? Als je klaagt over de snelheid (of eigenlijk langzaamheid..... :Z ) en je refereert daarbij aan hun reclame (Nu nog sneller internetten voor onder de EUR 50), krijg je als antwoord:

Dit is een reclame slogan en dient niet letterlijk genomen te worden...... 8)7 |:(

Dan breekt je klomp toch????? :?

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40
Volgens mij was dit topic nou niet echt bedoeld om te klagen over Chello....
Maar dan toch;

supersnel (>150 Kb/sec) en nooit problemen met knipperende lampjes...

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-07 12:15
Leuk dat snelle internet, dat hoeven we jou niet te vertellen. Je plukt je favoriete songs bij elkaar, spurt van website naar website, ziet mailtjes direct binnenkomen en je downloadt zelfs complete speelfilms. Maar écht leuk wordt het pas als je vrienden ook zo'n waanzinnige verbinding hebben. Om foto's of MP3's uit te wisselen, om te chatten en om zelfs on-line tegen elkaar te gamen.
ook een stukje uit brief. leuk jah jottum, MP3's uitwisselen, met wel 16kb aan upload wow, dat schiet op!
vroegâh, ja vroeger had je nog f*ckupc, wonderlijk programma, upload van 100kb :)
maarja, helaas is die tijd niet meer. maar de upload mag best wel omhoog, tis toch zo snel? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 26-03-2003 17:56 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Dit gaat wel heeeel erg offtopic 8)7

Ze zeggen dat het KAN, daar is niets mee mis. En btw...je kunt ook legale mp3's downloaden, evenals legale DivX files :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.