Lidl 5.1 SpeakerSet - probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• TvL2386
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo, ik heb net de 5.1 speakerset bij de lidl gekocht en het is best leuk geluid voor zulke boxies. Nou heb ik 1 probleem, mijn mobo heeft 5.1 ingebouwd en via de bijgeleverde software kun je dit hierop instellen. Ik heb een Gigabyte 7VAXP voor het geval dat interessant is. Met de software kan ik kijken of alles goed is aangesloten door per speaker te testen. En inderdaad, links achter is links achter, rechts voor is rechts voor etcetera.

Nu krijg ik als ik een liedje open alleen geluid door front left & right. De subwoofer komt geen geluid uit. De 2 achterste ook niet. Zowel Media Player als WinAMP heeft dit. DivX'en hebben hier ook last van en ik heb geen idee hoe ik het oplos.

Kan iemand mij helpen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja, gebruik de search... Je hebt niet eens vermeld wat voor geluidskaart je hebt, je hebt niet wat stekkertjes omgewisseld om te kijken of het je geluidskaart is die gewoon op stereo staat (wat 100% het geval is, en wat je gewoon in kan stellen :{) of dat je speakers echt stuk zijn,

Je hebt vast een AC97 geluidskaart, check je instellingen en je drivers gewoon, want je moet het gewoon instellen... Da's alles
[search=ac97 achter rear speakers]

hier heb je net zoiets:

[rml][ AC97]rear boxen werken niet[/rml]/
Je moet dus gewoon je instellingen doorlopen of je driver updaten...

[ Voor 19% gewijzigd door JvS op 26-03-2003 11:11 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.