Multipler 13x En hoger unlock

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Ik heb wel een topic waarin Rick2001 zecht dat je dan 2 bruggen moet omdraaien maar daar staat niet welke. en dat is een oud topic vandaar dat ik ff een nieuwe maak. Het gaat er om dat ik een mult van 13x en hoger op mijn palamino cpu wil omdat ik die op een ABit kt7 heb zitten en dat mobo kan een max stabiele fsb van 103 mhz dus dat schiet niet op. Ik heb al google en de Tweakers search gebruikt maar nix nuttigs gevonden op dat ene topic na.

Heeft iemand pic's of info ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Een palomino: ff de L10 bruggen omdraaien ;)

Dus de brug die verbonden is moet je ff verbreken, en die
andere ff verbinden. Verbreken is best lastig moetje een heel scherp iets voor hebben, sommigen lukt het ook met een 9 volt batterij schijnt, maar vind ik toch niet zo'n leuk idee voor processor :o

[ Voor 75% gewijzigd door pierre-oord op 26-03-2003 11:08 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Astennu
Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/reviews/xp2000/AMD%20Athlon%20XP%202000.jpg

Welke bedoel je dan ? er is naelijk nix verbonden in deze foto :?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:23

momania

iPhone 30! Bam!

Als je niet een stabielere FSB krijgt boven de 103 mhz zou ik het toch even ergens anders gaan zoeken dan in de MP's. Veel snelheids winst zal je nml. niet halen door alleen de MP te veranderen, maar die haal je door je FSB

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Astennu
momania schreef op 26 March 2003 @ 11:09:
Als je niet een stabielere FSB krijgt boven de 103 mhz zou ik het toch even ergens anders gaan zoeken dan in de MP's. Veel snelheids winst zal je nml. niet halen door alleen de MP te veranderen, maar die haal je door je FSB
neeh daar gaat het niet om mijn cpu draait nu 11x100 dus 1100 mhz das een 366 mhz under clock want hij hoord 11x133 te doen. dus nu wil ik gewoon 14x100 of 15x100 gaan draaien dan draait i teminste weer full speed.

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/article/20011105/hothot1.jpg

Hier zie ik ze ook niet.

• pierre-oord
Ik zie ook niets :? raar zeg. Misschien onderhuids verbonden? Zet je multimeter eens op die pootjes. Normaal zag je verbindingen dacht ik altijd op de processor lopen. Of was dat alleen bij de normale thunderbird. Pak je multimeter dus ff. Reply kostte ff tijd m'n inet verbinding doet vaag, veel timeouts, plaatje laden was niet leuk :( af en toe knipperde netwerk computertjes ff dan stopte het weer. Picje beetje kleiner formaat uppen naar server misschien :?

• pierre-oord
Trouwens, het gaat om een 1700+ processor? Haal die dan ff uit je mobo. Dit plaatje is een 2000+ processor geloofik, misschien wijken die dingen namelijk af. Welke MP heeft een 2000+ namelijk? Misschien werkt dat wel anders...

[offtopic]
Het is trouwens een unlock, geen uMlock

[ Voor 13% gewijzigd door pierre-oord op 26-03-2003 11:19 ]

• Astennu
pierre-oord schreef op 26 March 2003 @ 11:17:
Trouwens, het gaat om een 1700+ processor? Haal die dan ff uit je mobo. Dit plaatje is een 2000+ processor geloofik, misschien wijken die dingen namelijk af. Welke MP heeft een 2000+ namelijk? Misschien werkt dat wel anders...

[offtopic]
Het is trouwens een unlock, geen uMlock
12.5x voor 2000+ ik zal wel ff andere pic zoeken en ook een van een thunderbird.

• pierre-oord
Astennu schreef op 26 maart 2003 @ 11:20:
[...]

12.5x voor 2000+ ik zal wel ff andere pic zoeken en ook een van een thunderbird.
Die processor van jouw, waarom haal je die nou niet gewoon ff uit je bord, en kijk je met je eigen ogen hoe die eruit ziet? Waarom zo moeilijk doen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
nou, als je je waterblok van je mobo moet halen en dus meestal je mobo los moet halen, dan is dat best veel moeite :+

• Astennu
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/overclockingamd/3.jpg

Hier is wel het een en ander verbonden. Ik zal vanmiddag wel ff gaan kijken wel vaag dit. wat moet ik dan gaan meten ?

• Astennu
pierre-oord schreef op 26 March 2003 @ 11:22:
[...]

Die processor van jouw, waarom haal je die nou niet gewoon ff uit je bord, en kijk je met je eigen ogen hoe die eruit ziet? Waarom zo moeilijk doen?
Me is @ stage en cpu licht nog bij een iemand anders dus moet ik ophalen maar ik d8t verzamel ik wel alle info ff.

Is er niemand met een 1700+ die dat ff kan na kijke ?

Ik heb wel pic's van een 1800+ maar daar is ook nix verbonden 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.de.tomshardware.com/cpu/01q4/011009/images/ahtlonxp.jpg

Dit is dus vaag. Nu hopen dat rick2001 of iemand anders het wel weet :)

[ Voor 25% gewijzigd door Astennu op 26-03-2003 11:30 ]

• pierre-oord
Astennu schreef op 26 March 2003 @ 11:24:
[afbeelding]

Hier is wel het een en ander verbonden. Ik zal vanmiddag wel ff gaan kijken wel vaag dit. wat moet ik dan gaan meten ?
Nou er zullen 3 pinnen zitten tegenover elkaar als het goed is.

Die moeten verbonden zitten, 1 paar wel andere niet. Kun je zo meten dus.
Je moet ook zorgen voor een unlock, dus met zilvertroep ofzow en een naald die L1 bruggen verbinden. Ik weet niet of je dat al gedaan hebt.... Dan kun je iig tot een MP van 12,5 :)

• Astennu
pierre-oord schreef op 26 maart 2003 @ 11:30:
[...]

Nou er zullen 3 pinnen zitten tegenover elkaar als het goed is.

Die moeten verbonden zitten, 1 paar wel andere niet. Kun je zo meten dus.
Je moet ook zorgen voor een unlock, dus met zilvertroep ofzow en een naald die L1 bruggen verbinden. Ik weet niet of je dat al gedaan hebt.... Dan kun je iig tot een MP van 12,5 :)
jah okeey 12.5 weet ik wel. maar ik wil 13x en hoger. maar de l1 zit er nog niet op maar die heb ik wel eens gedaan.

Verwijderd

Astennu, waarom zoek je het niet even op dan? Ik had van jou eigenlijk wel verwadcht dat je dit zo ff fixt ;)

Het is een palomino(?)..en je moet de L10 bruggen omdraaien. Op die pic die je plaatst staan ze gewoon hoor. De rechterkant van de proc en dan een beetje in het midden. 2 brugjes, 1 met lasercut en er staat "L10" naast. De ene vul je op en verbind je en de andere snij je door en het werkt :)

op www.ocinside.de staat ook een hoop info.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.