LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dus de brug die verbonden is moet je ff verbreken, en die
andere ff verbinden. Verbreken is best lastig moetje een heel scherp iets voor hebben, sommigen lukt het ook met een 9 volt batterij schijnt, maar vind ik toch niet zo'n leuk idee voor processor
[ Voor 75% gewijzigd door pierre-oord op 26-03-2003 11:08 ]
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Welke bedoel je dan ? er is naelijk nix verbonden in deze foto
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
neeh daar gaat het niet om mijn cpu draait nu 11x100 dus 1100 mhz das een 366 mhz under clock want hij hoord 11x133 te doen. dus nu wil ik gewoon 14x100 of 15x100 gaan draaien dan draait i teminste weer full speed.momania schreef op 26 March 2003 @ 11:09:
Als je niet een stabielere FSB krijgt boven de 103 mhz zou ik het toch even ergens anders gaan zoeken dan in de MP's. Veel snelheids winst zal je nml. niet halen door alleen de MP te veranderen, maar die haal je door je FSB

Hier zie ik ze ook niet.
[offtopic]
Het is trouwens een unlock, geen uMlock
[ Voor 13% gewijzigd door pierre-oord op 26-03-2003 11:19 ]
12.5x voor 2000+ ik zal wel ff andere pic zoeken en ook een van een thunderbird.pierre-oord schreef op 26 March 2003 @ 11:17:
Trouwens, het gaat om een 1700+ processor? Haal die dan ff uit je mobo. Dit plaatje is een 2000+ processor geloofik, misschien wijken die dingen namelijk af. Welke MP heeft een 2000+ namelijk? Misschien werkt dat wel anders...
[offtopic]
Het is trouwens een unlock, geen uMlock
Die processor van jouw, waarom haal je die nou niet gewoon ff uit je bord, en kijk je met je eigen ogen hoe die eruit ziet? Waarom zo moeilijk doen?Astennu schreef op 26 maart 2003 @ 11:20:
[...]
12.5x voor 2000+ ik zal wel ff andere pic zoeken en ook een van een thunderbird.

Hier is wel het een en ander verbonden. Ik zal vanmiddag wel ff gaan kijken wel vaag dit. wat moet ik dan gaan meten ?
Me is @ stage en cpu licht nog bij een iemand anders dus moet ik ophalen maar ik d8t verzamel ik wel alle info ff.pierre-oord schreef op 26 March 2003 @ 11:22:
[...]
Die processor van jouw, waarom haal je die nou niet gewoon ff uit je bord, en kijk je met je eigen ogen hoe die eruit ziet? Waarom zo moeilijk doen?
Is er niemand met een 1700+ die dat ff kan na kijke ?
Ik heb wel pic's van een 1800+ maar daar is ook nix verbonden

Dit is dus vaag. Nu hopen dat rick2001 of iemand anders het wel weet
[ Voor 25% gewijzigd door Astennu op 26-03-2003 11:30 ]
Nou er zullen 3 pinnen zitten tegenover elkaar als het goed is.Astennu schreef op 26 March 2003 @ 11:24:
[afbeelding]
Hier is wel het een en ander verbonden. Ik zal vanmiddag wel ff gaan kijken wel vaag dit. wat moet ik dan gaan meten ?
Die moeten verbonden zitten, 1 paar wel andere niet. Kun je zo meten dus.
Je moet ook zorgen voor een unlock, dus met zilvertroep ofzow en een naald die L1 bruggen verbinden. Ik weet niet of je dat al gedaan hebt.... Dan kun je iig tot een MP van 12,5
jah okeey 12.5 weet ik wel. maar ik wil 13x en hoger. maar de l1 zit er nog niet op maar die heb ik wel eens gedaan.pierre-oord schreef op 26 maart 2003 @ 11:30:
[...]
Nou er zullen 3 pinnen zitten tegenover elkaar als het goed is.
Die moeten verbonden zitten, 1 paar wel andere niet. Kun je zo meten dus.
Je moet ook zorgen voor een unlock, dus met zilvertroep ofzow en een naald die L1 bruggen verbinden. Ik weet niet of je dat al gedaan hebt.... Dan kun je iig tot een MP van 12,5
Verwijderd
Het is een palomino(?)..en je moet de L10 bruggen omdraaien. Op die pic die je plaatst staan ze gewoon hoor. De rechterkant van de proc en dan een beetje in het midden. 2 brugjes, 1 met lasercut en er staat "L10" naast. De ene vul je op en verbind je en de andere snij je door en het werkt
op www.ocinside.de staat ook een hoop info.
Dit topic is gesloten.
![]()