Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
precies hetzelfde probleem hier (ook P4PE), maar helaas nog geen oplossing gevonden
Ik heb het alleen 'slechts' 1/2x per nummer.
Mijn P4PE heeft inderdaad ook precies hetzelfde probleem helaas.
Ik heb dat ook, maar ik had het eerst niet -tenminste, het viel niet op- Nu heb ik vorige week een Creative 6700 set gekocht en nu heb ik dit probleem ook nieuwe drivers hebben niet geholpen, ik dacht dat het aan de speakerset lag maar als ik lees dat SNAFU de gewone line-out gebruikt dan lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
TIP: ga in je bios, en stel daar je FSB/ AGP divider op manual in. dan stel je de frequentie in op 67.33/ 34.33 MHz (bij mij 1 stap hoger als 66.66/33.33)... en dit heeft bij mij het probleem verholpen.
Het schijnt dat de audio-chip net niet lekker werkt met de standaard 66.66/33.33 Mhz bus snelheden... proberen zou ik zeggen!
Het schijnt dat de audio-chip net niet lekker werkt met de standaard 66.66/33.33 Mhz bus snelheden... proberen zou ik zeggen!
[ Voor 7% gewijzigd door EntonoX op 03-04-2003 21:03 ]
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
EntonoX schreef op 03 April 2003 @ 21:02:
TIP: ga in je bios, en stel daar je FSB/ AGP divider op manual in. dan stel je de frequentie in op 67.33/ 34.33 MHz (bij mij 1 stap hoger als 66.66/33.33)... en dit heeft bij mij het probleem verholpen.
Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
Ik heb precies hetzelfde probleem en de hierboven aangegeven PCI/AGP oplossing helpt bij mij dus niet. Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, incl. het locken op 33/66.
Ik wordt ondertussen een beetje moe van die tikken tijdens het afspelen van mijn MP3'tjes.
Nu heb ik nog wel een SBLive liggen, maar eigenlijk vertik het om dat ding te installeren, want er moet een oplossing voor zijn. Het zou toch te gek zijn dat Asus een board levert met een defecte geluidschip.
Ik wordt ondertussen een beetje moe van die tikken tijdens het afspelen van mijn MP3'tjes.
'k heb het probleem met de Soundmax onboard ook. Bij mij hielp het om niet de Soundmax software te installeren, maar winXP alleen de driver uit de package te laten installeren. Met de Software een nare TIK door mijn mp3's, zonder software maar alleen met de driver nice and clean mp3. Raar maar waar.
"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi
Verwijderd
Ik heb een p4sdx moederbord waar ook een Soundmax chip op zit. IK hoor niets of het is me niet opgevallen?!!...
1. Hoor je het goed?
2. Zonee, hoe klinkt het ongeveer ( klinkt best stom maarja, )
1. Hoor je het goed?
2. Zonee, hoe klinkt het ongeveer ( klinkt best stom maarja, )
eh.... dit topic is 1,5 jaar oud... wellicht is de inhoud niet echt relevant meer?
Alles kan stuk.
Misschien niet, misschien wel, maar als een topic nog open staat kan je toch nog reageren met een oplossing... toch Play?
"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi
Pagina: 1