Toon posts:

nieuwe monitor uit/aan flikkeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb sinds maandag een nieuwe monitor. De samsung Samtron 96p 19 inch.
Ik heb voor mijn 2 huisgenoten ook nog exacte dezelfde monitoren mee genomen.
Ik heb de 1ste dag dat ik hem gebruikte ongeveer 2 keer gehad dat ie ff uitsprong (en nee niet op energie besparing) gewoon tijdens het typen in word!!. echt uit en dan weer aan. Ik ergerde me hier aan omdat ik weet dat dit vaak het begin van het einde bij een monitor inluid. Ik heb toen ff geprobeert de bij geleverde monitor driver te installen. Ook heb ik een maar ff een nieuwe detonator driver downgeload.

Ik heb er toen ongeveer 4 dagen geen probelemen meer mee gehad. Vandaag had ik weer een probleem hij sprong 2 keer heel snel achter elkaar aan en uit. uiteindelijke bleef ie gewoon uit!!! Ik heb hem toen handmatig aan en uit moeten zetten en nu doet ie het weer ongeveer 30 min zonder problemen.

HOE KOMT DIT??? iemand?

ff nog wat specs
ik heb een geforce4 ti 4200 128 mb@300/500
1280x1024@85hz

ps: ik heb hier 2 stekker dozen liggen die wel allebei een ander stopcontact gebruiken er zitten ongeveer 9 contacten in die allemaal bezet zijn. Ik denk niet dat dit wat uit maakt want op de lan zaten er nog veel meer apparaten op.

Help!!!

Verwijderd

titel ontzenuwd

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nog ff zeggen dat het me net 2 sec geleden weer is gebeurt uit/aan/definitief uit. waarop ik weer op de aan/uit knop moet drukken om hem aan te zetten :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb coolmon draaien nu zie ik dat ik toevallig 40 minuten bezig ben op me pc.
Wat wil nou het toeval dat die energie besparende shit ook me monitor na 20 min wil uitzetten misschien komt het daardoor. Alleen snap ik niet dat ie het in de tussen nog ook ff een klein beetje heeft gedaan hij wil uitgaan maar springt meteen weer aan.

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 22:16
is het alleen bij die van jou of ook bijd ei andere 2 die je hebt gekocht?

Verwijderd

Topicstarter
alleen bij die van mij. Hij is ook niet gevallen of nix

Verwijderd

Zou het dan misschien aan je videokaart kunnen liggen..., check de volgende thread:
Scherm flikkert na driver installatie

Wel toevallig dat jullie dezelfde videokaart hebben...

Verwijderd

eindelijk iemand die ook weet wat ik bedoel.... toevallig idd zelfde videokaart.. mijne is alleen van Winfast..
Pagina: 1