Toon posts:

DVDXCopy 1.4.1. loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 1e instalatie reg. code ingevoerd. Vervolgens 1 backup kunnen maken.
Bij volgende kreeg ik de boodschap "invalid name bla bla" nogmaals op copy en
hij wil beginnen maar loopt dan vast. Heb het meerdere malen met andere namen geprobeerd maar dat helpt niet. Heb het geprobeerd met de bijgeleverde brand software. Iemand dit zelfde probleem of een oplossing? (WinXP)

Is het beter de optie external Nero te gebruiken?
Wat wordt bedoeld met het vakje "alternate player compatible mode UDF"?
en als laatste: Heb het progje al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar hoef opeens de reg code niet meer in te voeren. Hoe krijg ik ook deze er uit zodat ik alles opnieuw moet installen?

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 18:48

Schonhose

Retro Icoon

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 10:12:
Heb het progje al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar hoef opeens de reg code niet meer in te voeren. Hoe krijg ik ook deze er uit zodat ik alles opnieuw moet installen?
Waarschijnlijk staat de code nog ergens in de registry. Even zoeken en de sleutel verwijderen.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

Topicstarter
Had met regscrub al de sleutel verwijderd (123studios stond daar tussen) maar dat heeft niet geholpen.

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 18:48

Schonhose

Retro Icoon

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 10:31:
Had met regscrub al de sleutel verwijderd (123studios stond daar tussen) maar dat heeft niet geholpen.
Misschien staat ie nog ergens in een ini file????

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005