Toon posts:

Xp1700+ JIUHB waar-en hoe te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt eigenlijk al genoeg, als ik een xp1700+ wil kopen met JIUHB stepping. hoe pak ik dit aan...moet ik dan gewoon een xp1700+ met Tb-b core bestellen of is dit niet altijd 1 met JIUHB stepping :?

p.s kwis niet waar ik dit anders moest plaatsen, dus lijkt DHOC mij het best omdat ik hem voor die reden wil..... :P

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
[rml][ OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 5)[/rml]
Zoek in dat topic even de eerste paar pagina's door en ziedaar, gevonden! ;)
Kijk ook even hier: How to Choose the Best AMD Athlon XP Thoroughbred for Overclocking.
Is best nuttig, alleen dat stukje over 'gedowngrade' procs klopt niet, dus let daar maar niet op.

Van Gistron, Maxpert, Yorcom etc kan je er vanuitgaan dat je een JIUHB krijgt, t-bred A's (laat staan palomino's) worden al lang niet meer verkocht.

Veel succes ermee. En je OC resultaten kan je natuurlijk ook gewoon in dat topic posten!! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Tweeke op 26-03-2003 10:21 . Reden: url gefixt ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Verwijderd

ja dat moet je niet aan ons vragen,
om te beginnen zou ik naar de pricewatch gaan kijken en een mailtje sturen naar de betreffende winkels
helaas denk ik niet dat overal al de 'nieuwe' proc verkocht word (heb zelf kortgeleden nog een 2000+ palmino stepping a5 gekocht)

edit: blijkbaar sneller beantwoord door iem die meer over deze piste weet

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 10:19 ]

Verwijderd

hehe toevallig dat ik ook een 1700+ wilt halen met epox 8rda+ en ik vroeg me ook al af wat de beste stepping's zijn en welke core code

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Maxpert verkoopt zelfs op type dus JIUHB 0308 :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Astennu schreef op 26 March 2003 @ 11:01:
Maxpert verkoopt zelfs op type dus JIUHB 0308 :)
Ik heb een 09 :P

Dit is gewoon te vinden als je een klein beetje moeite doet hoor zeg. Zoals iemand al zei heb ik het ook gedaan: Alle shops in pricewatch bellen en als ze geen telefoon hebben gewoon mailen :O

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Daar hebben ze op dit moment alleen nog maar de JIUHB 0309 (AXDA1700TDUT3C).

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Verwijderd

dus de JUIHB 0309 (AXADA1700TDUT3C) dit is goed voor een goeie overclock

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Das toch een prima type, of heb ik het overklokkingdraadje van die 1700-2100 niet goed genoeg gelezen?

Oerbrood!

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij kan je beter een DLTC hebben omdat deze een lager voltage nodig hebben.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 16:41

charrel

Cortisol4life..

Dlt3c is weer ff beter. Die verkopen ze op de zwarte markt in beverwijk op zaterdag en zondag in de computerhal, moet je daar gewoon is ff rondvragen.

Verwijderd

Of je belt gewoon een winkel ofzo...of mail.. Het is errug moeilijk om een andere 1700+ dan JIUHB te krijgen trouwens ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.