Toon posts:

Asus V9280TD maakt herrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 nieuwe systemen met beide een Asus V9280TD (128mb AGP 8x) kaartje, en beide koolers op deze videokaarten maken een herrie niet normaal.

Is dit normaal en valt dit onder garantie?
Valt er ook iets aan te doen behalve een andere koeler er op te zetten? De kaartjes zijn nog geen maand oud.

Is het tevens noodzakelijk deze fan er op te hebben?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik had het ook met m'n LeadTek GF4 Ti4400, probeer eens de fanguards eraf te halen, dan zie je een soort stoffiltertjes. Als je die eraf haalt scheelt het al een stuk...

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Die fan moet je er wel op hebben ja...
Tsja de fanguards kan je eraf halen, maar het zou eigenlijk niet mogen dat kaarten van nog geen maand uit nu al herrie maken.
Heb je ze nieuw gekocht? Zo ja, ff de winkel bellen en ff overleggen/eisen een nieuwe op te sturen...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zijn nieuwe kaarten.

Ik neem aan dat je bedoeld met fanguard, de "tralier" om/voor de cooler?

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 09:53:
Ja, zijn nieuwe kaarten.

Ik neem aan dat je bedoeld met fanguard, de "tralier" om/voor de cooler?
Ja, een soort tralies zijn het :)...

Verwijderd

Topicstarter
dat bedoel ik :)
Het lijk bij deze videokaarten op een soort kapje die er omheen zit.

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 13:40:
dat bedoel ik :)
Het lijk bij deze videokaarten op een soort kapje die er omheen zit.
Bij mijn GF4 ook... En daaronder zitten van die stoffiltertjes maar die lopen wel eens aan met de fan zelf dus die kan je er beter uithalen.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-07 14:43

Snappie88

Mr. Hollywood

Volgens mij is dat een groot probleem van die ASUS kaarten. Ikzelf heb een V8420S en die loopt ook aan (al na 3 weken) en een kennis heeft een Ti4600 van ASUS waarvan de fan ook al rateld. Ik heb hem al stofvrij gemaakt en daarna rateld hij niet meer.... voor 3 dagen. Ik denk dat ik mijn kast uberstofvrij moet houden ofzow :P

Surfin' paradise!

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28
Heb ff op Google gezocht naar plaatjes van je videokaart. Ik heb dezelfde cooler gehad op m'n Ti4200DT/128MB en die liep dus ook aan. Zeer irri, deed 'ie alleen bij 't opstarten dus 't motortje moest kennelijk opwarmen. Heb er meerdere malen dunne naaimachien-olie op gedruppeld (stickertje klein beetje lichten) maar dat hielp ook niet langer dan 2 weken. M'n pc was btw behoorlijk stofvrij. Ik heb geen oplossing kunnen vinden, als je een beetje rond kijkt op GoT zijn er meer Asus coolers met geluidsoverlast. Ik heb uiteindelijk een Zalman HP-80 gekocht dus no more fans for me :P
Pagina: 1