• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik ben op zoek naar een digitale fotocamera die je draadloos kan verbinden met bijv. een laptop of een tv om foto's te bekijken.

Is er een camera die dit kan, of moet je daar een of andere zender en ontvanger voor kopen?

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
je zult sowieso altijd bij een tv iets in moeten pluggen, maar je zoekt er dan een waar de zender ingebouwd is en de ontvanger standaard meegeleverd??

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

maar waarom? Een docking systeem is even handig. Leg eens uit waarom je het perse wil...

• Ye Greate'96
GsJosh schreef op 26 March 2003 @ 08:27:
maar waarom? Een docking systeem is even handig. Leg eens uit waarom je het perse wil...
Ik weet niet precies waarom, mijn directeur heeft me gevraagd om naar de mogelijkheden te kijken van het draadloos verbinden van een digitale camera over een lengte van 20 meter, ik geloof om bijv. foto's direct af te spelen op een beamer of een tv die aan het plafond hangt.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40

mvds

Totally awesome!

Zoiets als dit? -> nieuws: Logitech Quickcam Cordless onderzocht

En wie ga je bespieden dan? Als het een mooie meid is, doe dan wel even de foto's mailen. :P
wat moet je anders met een draadloze camera? :?

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 26-03-2003 08:34 ]

• Ye Greate'96
Phantomastique schreef op 26 maart 2003 @ 08:34:
Zoiets als dit? -> nieuws: Logitech Quickcam Cordless onderzocht

En wie ga je bespieden dan? Als het een mooie meid is, doe dan wel even de foto's mailen. :P
wat moet je anders met een draadloze camera? :?
Ik denk zodat de directeur vanuit z'n luie stoel foto's kan laten zien, direct vanaf de camera op een tv of beamer/

• Ye Greate'96
...die van logitech lijkt zeer op de bedoeling, maar dat is meer een webcam dan een camera.

Zijn er misschien zenders en ontvangers van bijv. s-vhs of tulp stekkers?

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Via bluetooth interessant ?

ik weet niet precies welke functionaliteit ze er allemaal mee aanbieden, wel weet ik dat je een Clie met BT als remote zoeker kan gebruiken :) Er zit ongetwijfeld PC software bij waarmee je kan downloaden naar je pc...pin me er niet op vast :D
mwa staat vast wel in een review allemaal...Goodluck

...gamen blijft leuk...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:12

ReseTTim

Chocolate addicted

marmitek heeft draadloze beeld verzenden die tulp en s-video onder steund. dus ik denk dat je dat dan zoekt..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Enkele hele dure Sony camera's hebben ook bluetooth, en al sje dan ook een hele dure Sony beamer koopt kan het wel lukken.

Je kunt ook een draadloze televiewer gebruiken, Trust heeft er bijvoorbeeld enkele in haar assortiment, je sluit de TV out van je camera/laptop er op aan en de ontvanger op de beamer of televisie en je kunt draadloos videobeelden versturen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Ye Greate'96
Johnny schreef op 26 March 2003 @ 13:53:
Enkele hele dure Sony camera's hebben ook bluetooth, en al sje dan ook een hele dure Sony beamer koopt kan het wel lukken.

Je kunt ook een draadloze televiewer gebruiken, Trust heeft er bijvoorbeeld enkele in haar assortiment, je sluit de TV out van je camera/laptop er op aan en de ontvanger op de beamer of televisie en je kunt draadloos videobeelden versturen.
Ik denk dat dat de goedkoopste oplossing is en net zo effectief! Bedankt
Pagina: 1