Winamp 2.9

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, zoals we allemaal weten is vandaag winamp 2.9 beta uitgekomen. Dit is dus een 2.x versie met video support. Ik heb het net even snel geinstalleerd en bekeken en het lijkt een stuk beter te draaien op mijn systeem als winamp 3. Ik heb even verschillende films die met verschillende codecs gecodeerd zijn geprobeerd en ze gingen allemaal goed (Xvid, DivX 3 en 5).

Ik was benieuwd of meer mensen deze versie al in gebruik hadden genomen en er misschien ervaringen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 15:19
Voor de luie tweakers dan maar :P : http://classic.winamp.com/download/index.jhtml

[ Voor 114% gewijzigd door iets op 09-04-2003 22:22 . Reden: link gestorven ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-09 12:51
Volgens mij draai ik al wat langer de 2.9 beta van Winamp, maar goed.
Bij mij draaien films niet goed, net als in WMP etc. schokken ze. Ik blijf ze dus gewoon in Powerdvd kijken.
De snelheid is verder wel ok, in ieder geval een stuk beter dan bij Winamp 3, welke ik nog steeds erg log vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

bij mij verneukt 2.9 de bass flink, hij word afgekapt ofzo (clippen?) waardoor me bass superdof wordt. En nee, het ligt niet aan de eq, die staat gewoon default.
2.81 weer geinstalleerd, werk als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MikeN schreef op 26 March 2003 @ 02:12:
Volgens mij draai ik al wat langer de 2.9 beta van Winamp, maar goed.
Bij mij draaien films niet goed, net als in WMP etc. schokken ze. Ik blijf ze dus gewoon in Powerdvd kijken.
De snelheid is verder wel ok, in ieder geval een stuk beter dan bij Winamp 3, welke ik nog steeds erg log vind.
Hmmz, naja, misschien is ie dan al iets langer uit ;)

En ShotGun, ff googlen naar winamp 2.9 beta geeft je al snel de link naar de winamp site waar die gehost staat, hij staat idd niet @ de frontpage daarow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik had eigenijk gehoopt dat de Jukebox Zen integratie er al in verwerkt was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Net gedownload en ik moet zeggen dat geheugenverbruik en processorverbruik erg meevalt :)

Ook werkt deze voor alle irc sletjes nog goed i.c.m. mircamp ook met de films. Erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zmn schreef op 26 March 2003 @ 09:03:
Net gedownload en ik moet zeggen dat geheugenverbruik en processorverbruik erg meevalt :)

Ook werkt deze voor alle irc sletjes nog goed i.c.m. mircamp ook met de films. Erg handig :)
toch blijf ik bij 2.81 ookal heb ik een redelijk systeempje, ik heb zoomplayer voor filmpjes en voor mp3's en andere muziek blijft 2.81 de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb 'm ook draaien, en hij bevalt me wel goed. Vooral de library vind 'k behoorlijk handig. Alleen jammer dat die nog niet via een API te besturen is. Als dat nog zou kunnen, zou 'k via m'n afstandsbediening nummers kunnen selecteren. Dat zou echt ideaal zijn.

Voor de rest, een prima speler. Ik was eerst ook wat huiverig voor de video support, omdat dat volgens mij is wat Winamp 3 zo log maakt, maar dat blijkt dus wel mee te vallen. Nu maar wachten op wat SDK'tjes, die zouden binnenkort uit moeten komen heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 14:09

zyberteq

nou, dat dus

toch blijf ik bij 2.81 ookal heb ik een redelijk systeempje, ik heb zoomplayer voor filmpjes en voor mp3's en andere muziek blijft 2.81 de beste :)
hear! hear!
(al gebruikt ik stiekempjes toch wel es Winamp3 en dan voornamelijk vanwege MMD3 en multiple playlist support)

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:21
sorry voor de schop maar hij is nu officeel en ik heb hem getest en hij is echt stukken beter dan 3.0. Ik vind ten opzichte van 2.81 het alleen beter dat ik nu ook films kan kijken in mijn favo progje en dat gaat nog goed ook !

(ff de process priority op iddle gezet en het loopt als een zonnetje (en zo ook me rc5 client :P))

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

hij is al meer dan een week officieel

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

klopt het btw dat filmpjes/movies niet automatisch de playlist doorspelen? maw, als je film1, film2, en film3 in je playlist hebt staat, gaat ie niet automatisch verder naar de volgende, BEHALVE in fullscreen... weird?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1