Zie wel vaker reacties als deze (nu toevallig bij Comptechworld):
Tevens is de uitleg van de vinkjes één klik ver weg. Dat snap ik zelfs.
Naar mijn idee wordt CTW hier negatief beoordeeld omdat mensen zelf niet goed lezen dat CTW geen realtime voorraadsysteem op de website heeft.
Gepost door Brian Dickens - woensdag 19 maart 2003 - 11:42
......
Maandagmiddag een Starex Mini-ITX kast en een Hercules Remote Wonder besteld, beide volgens de site op voorraad.
Gisteren niets ontvangen. Ik check de site, de kast staat nog steeds op voorraad maar de Remote Wonder zou opeens niet meer op voorraad zijn... dat voorraadsysteem op de site moet je dus met flink wat korrels zout nemen......
Dit staat duidelijk voordat je de onlineshop betreed in je scherm.Bezorging
Uw bestellingen worden door de TPG bij u thuis bezorgd. Producten die voor 13.00 uur zijn besteld, proberen binnen de 48 uur bij u thuis te bezorgen. Mits op voorraad (is geen bevesteging van voorraad), geen remboursen op zaterdag. Mocht u niet thuis zijn, dan kunt u uw rembours pakket de volgende dag op het dichtstbijzijnde postkantoor afhalen na 17.00.
Tevens is de uitleg van de vinkjes één klik ver weg. Dat snap ik zelfs.
Naar mijn idee wordt CTW hier negatief beoordeeld omdat mensen zelf niet goed lezen dat CTW geen realtime voorraadsysteem op de website heeft.
is geen bevesteging van voorraad), geen remboursen op zaterdag. Mocht u niet thuis zijn, dan kunt u uw rembours pakket de volgende dag op het dichtstbijzijnde postkantoor afhalen na 17.00.