Het probleem is, om even teurg te gaan naar het hoofd onderwerp dat je een pre paid kaart hebt. Het was practisch nergens mogelijk om een prepaid nummer te houden, ook als je binnen provider veranderde.
Na wat speur werk, je moet toch wat, ben ik er achter gekomen dat er bijvoorbeeld bij vodaphone wel mogelijkheden zijn, zie
http://www.vodafone.nl/5_...130&actionid=375&cnid=293
" Nummerbehoud
Bereikbaar blijven onder hetzelfde nummer
U heeft al een mobiel nummer en wilt dat behouden als u wisselt van soort aansluiting (bijvoorbeeld van prepaid naar abonnement) of als u wisselt van netwerkaanbieder. Dat kan met Nummerbehoud.
Wilt u wisselen van Vodafone-aansluiting?
Stapt u bijvoorbeeld over van prepaid-aansluiting naar een abonnement van Vodafone, dan kunt u uw huidige Vodafone iZi nummer behouden. Voor een aanvraagformulier of meer informatie kunt u contact opnemen met Vodafone Klantenservice: 0800-0560. "
Ja ik weet dat je T-mobile hebt, maar ja, moet je voor de gein maar eens op hun site kijken onder de FAQ en nummerbehoud,

Ach een dood linkje kan toch geen kwaad
Ik zou gewoon eens rustig kijken wat je wilt gaan nemen om daarna gewoon die klanten service te bellen, weet je gelijk wat zij kunnen doen en kost het waarschijnlijk een stuk minder geld. Hoef je in elk geval niet met de T-mobiel newbies aan de slag.
Suc6