T-Mobile (voorheen Ben) nummer meenemen?

Pagina: 1
Acties:

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb inmiddels meer dan genoeg van T-Mobile... Nu vraag ik me af of ik mijn (3 jaar oude) Prepaid nummer mee kan nemen naar eventueel een andere provider...
T-Mobile is er onduidelijk over en om nou naar die helpdesk te gaan bellen voor weet ik hoeveel cent per minuut is ook niet alles...

Weet iemand hoe T-Mobile hiermee omgaat?

Verwijderd

offtopic:

ik zit erover te denken als mijn huidige kpn abbo is afgelopen over 3 maanden over te stappen naar t-mobile. Daarom wil ik graag weten waarom je t-mobile zat bent ??

• Fludizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 23:21:
offtopic:

ik zit erover te denken als mijn huidige kpn abbo is afgelopen over 3 maanden over te stappen naar t-mobile. Daarom wil ik graag weten waarom je t-mobile zat bent ??
hoge kosten, slecht service, BELACHELIJK dure service lijn, met je prepaid kaartje ben je binnen 3 minuten door 10 euro heen als je probeert te bellen (wachttijd is te lang om te kunnen bellen met prepaid)

heel veel van de SMS berichten die ik stuur komen simpelweg niet aan en betaal er wel voor...

beltegoed verdwijnt zonder enige reden... (laatst is me beltegoed met 2 euro vermindert terwijl ik geen seconde had gebeld of ge SMS't)

[edit]
Oh en toen T-Mobile nog ben heete weigerden ze me een Unlock code te geven voor me T10s omdat dat ding niet de originele telefoon was die bij me simkaart was meegeleverd...

[ Voor 17% gewijzigd door Fludizz op 25-03-2003 23:27 ]

Verwijderd

off topic:

thanx voor de reactie, ik zal nog eens 3 keer achter mijn oren krabben voordat ik een nieuw abbo neem:)

• Fludizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 23:30:
off topic:

thanx voor de reactie, ik zal nog eens 3 keer achter mijn oren krabben voordat ik een nieuw abbo neem:)
offtopic:
Your welcome :)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik denk dat je je prepaid nummer gewoon mee kan nemen idd. Klantenservice kost 0,25E per minuut.

PrePaid is bij Kassa 2 weken geleden als beste getest bij T-mobile, op IEDER aspect.
Los daarvan vind ik prepaid zowiezo k*t. Neem dan Sim Only T-mobile 75. Dan betaal je 3,25E (inc btw) per maand en krijg je een half uurtje bellen. En je betaal 0,32E per minuut zonder piek-dal vast etc. EN je klantenservice lijn is gratis.

[ Voor 3% gewijzigd door Selachii op 25-03-2003 23:43 ]

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Het probleem is, om even teurg te gaan naar het hoofd onderwerp dat je een pre paid kaart hebt. Het was practisch nergens mogelijk om een prepaid nummer te houden, ook als je binnen provider veranderde.

Na wat speur werk, je moet toch wat, ben ik er achter gekomen dat er bijvoorbeeld bij vodaphone wel mogelijkheden zijn, zie http://www.vodafone.nl/5_...130&actionid=375&cnid=293

" Nummerbehoud :*)

Bereikbaar blijven onder hetzelfde nummer
U heeft al een mobiel nummer en wilt dat behouden als u wisselt van soort aansluiting (bijvoorbeeld van prepaid naar abonnement) of als u wisselt van netwerkaanbieder. Dat kan met Nummerbehoud.

Wilt u wisselen van Vodafone-aansluiting?
Stapt u bijvoorbeeld over van prepaid-aansluiting naar een abonnement van Vodafone, dan kunt u uw huidige Vodafone iZi nummer behouden. Voor een aanvraagformulier of meer informatie kunt u contact opnemen met Vodafone Klantenservice: 0800-0560. "

Ja ik weet dat je T-mobile hebt, maar ja, moet je voor de gein maar eens op hun site kijken onder de FAQ en nummerbehoud, |:( Ach een dood linkje kan toch geen kwaad 8)7

Ik zou gewoon eens rustig kijken wat je wilt gaan nemen om daarna gewoon die klanten service te bellen, weet je gelijk wat zij kunnen doen en kost het waarschijnlijk een stuk minder geld. Hoef je in elk geval niet met de T-mobiel newbies aan de slag. 8)

Suc6

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Selachii schreef op 25 maart 2003 @ 23:42:
Ik denk dat je je prepaid nummer gewoon mee kan nemen idd. Klantenservice kost 0,25E per minuut.

PrePaid is bij Kassa 2 weken geleden als beste getest bij T-mobile, op IEDER aspect.
Los daarvan vind ik prepaid zowiezo k*t. Neem dan Sim Only T-mobile 75. Dan betaal je 3,25E (inc btw) per maand en krijg je een half uurtjebelen. En je betaal 0.32E per minuut zonder piek-dal vast etc. EN je klantenservice lijn is gratis.
Djéés, waar heb jij je rekenmachintje gekocht?

Een T-Mobile Sim-Only 75 is € 7.50 p/m.
Daarvoor krijg je dus 75 minuten.
Dus betaal je € 0.10 per minuut.

Een T-Mobile Sim-Only 30 is € 5.00 p/m
Daarvoor krijg je dus 30 minuten
Dus betaal je € 0.17 per minuut

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 26-03-2003 00:17 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

HAhahaha, idd Ginz, wtf :/ Teveel gewerkt vandaag denkik, dan ga je alles door elkaar gooien :( Vergeten dat 'Ben soms' nu 10E kost *zucht*
Tnx for de correctie iig, gratiz maandje? grapjuh :D

buiten je belbundel is wel 0,32E per minuut...(bij T-m 30)

[ Voor 21% gewijzigd door Selachii op 26-03-2003 01:06 ]

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Ik ben laatst overgestapt van Ben naar Vodafone. Mijn Ben was een prepaid en Vodafone een abonnement. Ik vond alleen dat het heeeeeel erg lang duurde de overstap (eind januari tot half maart). Het is dus mogelijk, verwacht alleen een lange periode voor het overstappen.

offtopic:
Je hebt gelijk dat je overstapt. Die #$% Ben (T-mobile is hetzelfde) is echt niets qua klantenservice. Ze willen niet dat je een abonnement neemt, want een bankafschrift van 7 dagen oud is ouder dan een maand (ik wil die idioot toch wel eens zien dit dat bedacht heeft). En daarna is de klantenservice of afdeling sales nooit meer te bereiken. een tip: Bezint eer gij begint!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Helpdesk is gratis :)

0800-7123

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Fludizz
  • Niet online
Ok... ben gisteren bij een telefoonzaak geweest... ze zeiden dat O2 de goedkoopste is als je geen nieuw toestel hoeft te hebben... ook het nummer meenemen zou geen probleem moeten zijn... maar aangezien 02 met faillisement bedreigt word loop ik te twijfelen...

Wat raden jullie me aan?

[edit]
Het gaat me dus om het goedkoopste abbo dat er is...

[ Voor 10% gewijzigd door Fludizz op 30-03-2003 22:35 ]

Verwijderd

Ik zou je aan raden eens te kijken bij www.bellen.com. Hier kan je een klein testje doen om te kijken welk abbo het best bij je past. Waarschijnlijk wordt dan toch een prepaid aangeraden, maar je weet het maar nooit.

• Fludizz
  • Niet online
bellen.com zegt op eerste plaats 1 T-Mobile abbo, maar die komt bij me de strot uit dus...
2e plaats is O2 abbo... nouja... dan word et O2...
Pagina: 1