Toon posts:

Medion speakers wat voor kabels??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe zien de kabels eruit? voor elke speaker 1 tulp of wat?? Dit is mij nog niet duidelijk geworden uit een stuk of 600 topics....

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Moet je het ff gaan vragen in een van de 600 topics en niet er een nieuwe voor openen.

Verwijderd

Topicstarter
thejoker80 schreef op 25 maart 2003 @ 23:06:
Moet je het ff gaan vragen in een van de 600 topics en niet er een nieuwe voor openen.
ik weet het, maar morgen begint die actie en ik denk dat zoals altijd die actie bij de Aldi weer heeeeel snel voorbij is... op = op

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 23:09:
[...]

ik weet het, maar morgen begint die actie en ik denk dat zoals altijd die actie bij de Aldi weer heeeeel snel voorbij is... op = op
je kunt altijd je geld terug vragen zonder opgaaf van reden. doen ze niet moeilijk over, die zooi verkopen ze toch wel weer

Verwijderd

ik neem aan dat je de medion pc 5.1 speakerset bedoelt die morgen bij de aldi in de actie gaat :? ? lijkt me gewoon dezelfde stekkers als achterop je soundcard geplaatst moeten worden (= 1x minijack voor de front, 1x minjack voor de rear en 1x minijack voor de center/sub). wat ik me meer afvraag is; geeft dit setje een beetje mooi geluid ??

edit;; in de tijd dat ik dit typte alweer 2 reacties derbij, minder :( klopt de mijne niet meer

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 23:12 ]

Verwijderd

Meestal is dat gewoon met 2 van die draadclipjes waar je 'bare-wire' in propt. Niks speciaals iig. En dat kun je later altijd nog wel fixen, dus gewoon kopen die hap :)

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 23:10:
ik neem aan dat je de medion pc 5.1 speakerset bedoelt die morgen bij de aldi in de actie gaat :? ? lijkt me gewoon dezelfde stekkers als achterop je soundcard geplaatst moeten worden (= 1x minijack voor de front, 1x minjack voor de rear en 1x minijack voor de center/sub). wat ik me meer afvraag is; geeft dit setje een beetje mooi geluid ??

zijn er dus te weinig, aangezien ik die Aldi speakers voor mijn dvd speler wil gebruiken. deze heeft zes uitgangen, namelijk FRONT links en rechts, REAR links en rechts, een SUBW en een CENTER.
Begrijp ik het goed en kan ik ze alleen gebruiken voor een soundcard en niet voor een dvd speler?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 23:13:
Meestal is dat gewoon met 2 van die draadclipjes waar je 'bare-wire' in propt. Niks speciaals iig. En dat kun je later altijd nog wel fixen, dus gewoon kopen die hap :)
wat is 'bare-wire' ?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Hier is het grote aldi/lidl topic voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.