Toon posts:

[WINXP][OUTLOOK] Blokkeert email

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Besturing: WinXP home - Outlook express - Panda virusscan - Zonnet en Hetnet inbelverbinding - Alles draait op splinternieuwe PC.
Probleem:
Na het inbellen met mijn ISDN modem kan ik bij gebruiker X mijn mail prima ophalen in Outlook express. Dit gaat ook door de Panda virusscanner.
Wanneer ik mij echter met gebruiker Y aanmeldt, krijg ik problemen met het ophalen van mail van gebruiker Y. Outlook Express geeft aan dat hij 9 berichten heeft opgehaald, maar deze worden echter niet in het Postvak In gezet.!! Hoe kan dit?

Ik heb al Microsoft Outlook ernaast gedraaid en daarop geinstalleerd. Eventjes ging het goed, maar het blokkeren van mail begon toen zo weer.
Ik gebruik een Hetnet inbelverbinding en Zonnet inbelverbinding. Tevens hiervan e-mailadressen.

:'(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is het probleem niet. De berichten worden gedownload, maar vervolgens niet in Postvak In gezet. Het geeft volgens die persoon ook problemen met inloggen bij MSN dat kan ook niet meer. Kan het zijn dat er in de gebruikers iets niet goed is ingesteld? Ik zat zelf wel te denken aan een virus, maar de virusscan is pas nieuw en up to date. het kan wel zijn dat er een virus tussendoor geglipt is, net voor de update. Maar iemand enig idee welk virus zowel de MSN als bijvoorbeeld de pandavirusscan uitschakeld? Of problemen geeft met het ophalen van mail in OE?
Gek genoeg werkt het prima onder een andere gebruiker van Win XP.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. Het bleek te gaan om een superslechte ISDN modem, deze gaf in het terminal schermpje steeds fouten. Bij snelheidstest op internetten.nl kwam hij niet verder dan 2,6 kb/s. Dat is wel errrruuggg traag voor een ISDN modem. Bij deze de oplossing.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Mooi :)

Aangezien dat een topic als dit niet in IT hoord, zou ik hem eigenlijk moeten moven. Maar omdat je zelf de oplossing al gevonden hebt, doe ik hem dicht :)

Dit topic is gesloten.